Recenze (348)
Nabít a zabít (2006)
Celou dobu se tenhle filmek tvářil průměrně, ale závěr se mi líbil. Ben Kingsley nic moc. Bruce Willis a Morgan Freeman průměr. Lucy Liu fajn a Josh Hartnett dost dobrý. Celkem za 4*
Na východ od ráje (1955)
Zlehka věkem ošlehané Kazanovo drama kde některé situace u mně vyvolaly spíše pobavení a úsměv na rtech. James Dean bezchybný. East Of Eden - aneb jak nenápadně vyšachovat vlastního bratra, přebrat mu ženskou a ještě se chovat ubliženě jakoby se nechumelilo :)
Góóól! (2005)
Dosti klišovitý filmek, na který se ale kouká příjemně a Baroš se válí po hřišti stejně jako ve skutečnosti. Pro fanoušky Newcastle Utd. klidně za 5*
Samaritánka (2004)
Slabší a méně zajímavé než Ostrov a Drsňák, ale pořád je to více než průměrný film.
Zdroj (2005)
V průběhu sledování Zdroje by leckterému lidumilovi a hlavně ochráncům přírody notně poklesla čelist. Mě se sice zhruba po třiceti minutách podařilo usnout, to ale přičítám únavě ne nezajímavosti. Hlavně lidi: vyserte se už na auta a jezděte vlakem, na kole a nebo choďte pěšky.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Příjemná komedie ve které nic nekazí dokonce ani David Hasselhoff. Je tady spousta povedených vtipů, krásná Kate Beckinsale, Adam Sandler jak ho známe, nechybí ani nějaké to poselství a na závěr všechno dobře dopadne.
Krátký film o zabíjení (1987)
Uff, velmi působivé Kieslowského psychologické drama. Samotné provedení vraždy a následný trest smrti oběšením. Tyhle dva momenty mě opravdu donutily chvíli nedýchat.
Grbavica (2006)
Dobrý film, jenže já jsem ho měl možnost shlédnout zrovna když jsem byl v nevhodném pro takový snímek psychickém a možná i fyzickém a nevím ještě jakém rozpoložení. Nejzajímavější pro mě byly scény v nichž se vyskytovala Sára (Luna Mijović) ať už se svým přítelem nebo se svou matkou Esmou (Mirjana Karanović). Jen mi pořád v hlavě leží dvě nezodpovězené otázky. Byl Sářin učitel fakt Giňa a Kde safra vlastně jeli na ten výlet?
Ještě blbější (1997)
Tak nízké hodnocení nechápu. Viděl jsem Trial and Error třikrát a vždycky jsem se bavil. Tady se český překlad názvu hrubě nepovedl, protože jsem si poprvé film půjčoval v domění, že to bude pokračování podle mě povedené oddechovky Dumb & Dumber. Nejlepší jsou záběry ze soudní síně a vedlejší role obžalovaného Benjamina Gibbse (Rip Torn) a soudce Paula Z. Graffa (Austin Pendleton). Taky to byl první film, ve kterém jsem si všiml Charlize Theron.
Auta (2006)
Po 40 minutách jsem si říkal, že je to jenom další průměrný animák viz Shreck a Doba Ledová, ve druhé polovině se z toho ale vyklubal nejlepší rodinný animovaný film, který se mi líbil víc než Úžasňákovi a Roboti. Nejlepší dvojku vytvořili Luigi a Guido (Piiiit Stooop), sympatický byl taky Mater, který tady zastával podobnou funkci jako osel ve Shreckovi. Více prostoru mohli dostat ještě hipík VW Brouk a vojenský džíp. Shumacher byl už jenom taková třešnička. Na 5 hvězd to ale pořád nějak není.