Recenze (3 170)
Lidé z maringotek (1966)
Typický český film. 60%
Thor: Ragnarok (2017)
Tohle už bylo opravdu o něčem jiném. Chybou bylo snad až přebytek humoru, ale svižné akce i tempo to přebylo. Humor v určitých mezích se sice taky povedl, ale Hulk byl přeci jen nejlepší. Toto pokračování je snad ze všech Thorových filmů ten nej. 85%
Zabiják & bodyguard (2017)
Tomuto filmu nechybělo nic. Komediální stránka do bře pasovala do té akční a akční scény byly propracované. Konečně zase jeden z mála skvělých filmů co řádně upoutal mou pozornost. Bylo zábavné jej sledovat od počátku po samotný konec. 90%
Kong: Ostrov lebek (2017)
Naprosto úžasné. Příroda jako taková (drsná a nevyzpytatelná) měla zde své místo. Samotný král Kong se po vizuální stránce také povedl. Vše mělo smysl a logiku. Tempo a prostředí naprosto dokonalé. Táto verze je velice povedená. 90%
Identita (2003)
Horor rozhodně ne. Zápletka se povedla za to tomu chybí ten šmrnc. Pozornost to určitě zaujalo a pointa klasická. 60%
Dům za všechny peníze (1986)
Velmi humorná komedie s vtipnými situacemi. Dobře se na film kouká a Hanks tomu dodává ten správný říz. 60%
2 dny v New Yorku (2012)
Nadprůměrná komedie, která má tendenci opravdu trochu i pobavit s vtipnými okamžiky. 55%
Stříbrná pila (1978) (seriál)
Nic slavného. Češi se kapku minuly. I mistr tesař se někdy utne. 50%
Miami Vice (2006)
Dlouhá a postupem nudná minutáž. Film nic zajímavého nenabízí snad jen kriminální zápletku. V podstatě se dlouho nic neděje. Stejně jako seriál ideální jen pro nudné chvíle a ve výsledku si vlastně už z filmu nic nepamatuji. 55%
Miami Vice (1984) (seriál)
Ideální seriál pro chvíle nudy co občas něco zajímavého nabídne. 55%