Recenze (269)
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Skvělá bokovka Pernikare
Eliška a její rod (1966) (seriál)
Když vezmu v potaz rok výroby seriálu, tak se na to dá i po 50i letech v pohodě dívat. Podle těch hlášek to vypadá, že si Sovák hodně upravoval scénář k obrazu svému, Kemr milius a Olga S. - buď ji tady kritizujete, nebo opevujete, za mě rozhodně krásně zahrana role
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Dal jsem tomu jeden díl, ale vůbec mě to nebavilo... Rádoby co nejvíc cool seriál, kde většina gangsteru sežrala Salamounovo hovno a mluví strašně nepřirozeně, rádoby chytře. "Tvrdej" mladoch se tam kasa, že vyřízene poldum úsměv, ale jen 5 min. před tím dostane pár facek od tety a ještě se jí tam celej posranej omlouvá...akorat ta hudba za něco stoji
O Janovi a podivuhodném příteli (1990) (TV film)
Docela mi trvalo, než jsem tuhle pohádku docenil, ale nakonec se to povedlo.
Poslední propadne peklu (1982)
Někde o tom psali jako o pohádce, tak tohle opravdu není pohádka:)
Území bílých králů (1991) (seriál)
Ach ty děti, ten výběr dětských herců se moc nepovedl, zato Olda Vlach byl trefa do černýho.
My všichni školou povinní (1984) (seriál)
Vysílali ho, když jsem začali chodit do školy, v první třídě jsem mě za učitelku stejný psycho, jako chudák malej Oliva, naštěstí se po půl roce taky pomátla a pak už to bylo na základce docela fain, stejně jako tenhle seriál.
Tři spory (1981) (seriál)
Ninadel - naprostý souhlas, bohužel téměř nereprízováno
Trhák (1980)
zazní dožínky a Čepek sklání hlavu:)
Happy End (1967)
tomu říkám natočit originální film