Reklama

Reklama

Klíč k vraždě

  • USA Twisted (více)
Trailer

Obsahy(1)

Strávila s nimi noci plné vášní a oni jsou teď mrtví... Po vyřešení významného případu sériového vraha Edmunda Cutlera je důstojnice Jessica Shepardová z policejního oddělení v San Franciscu převelena do oddělení vražd a povýšena do hodnosti inspektorky. Jejím hrdým mentorem je komisař SFPD John Mills, její pěstoun a bývalý partner jejího zesnulého otce. Jessica má velmi kladný vztah k alkoholu a v opilosti vyhledává muže jen pro sex. Je to dáno tím, že nese emocionální břemeno toho, že její otec zavraždil milence její matky, poté matku a sám spáchal sebevraždu. Když je jeden muž z Jessiciných náhodných známostí brutálně zavražděn, ona a její nový kolega Mike Delmarco jsou pověřeni případem. Jessica přiznává, že s obětí spala. Jenže o několik dní později je zavražděn další z jejích četných známostí na jednu noc a policie brzy dospěje k závěru, že vrah Jessicu pronásleduje. Na Millsovo naléhání Jessica zůstává na případu, to aby nalákala vraha. Vyšetřování sice postupuje, ale Jessica neustále pije a trpí výpadky paměti. Tento výpadek měla i v době, kdy došlo k prvním dvěma vraždám. Svěří se s tím Millsovi, ale ten ji povzbudí, aby pokračovala s vyšetřováním. Jessica sama náhodně objeví třetí vraždu. Je to Cutlerův obhájce Ray Porter, se kterým také měla sex a který ji ráno pozval, aby se s ním sešla. Je jasné, že s kým se žena vyspí, ten je zavražděn. Budou vraždy pokračovat i teď... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (53)

Campbell 

všechny recenze uživatele

Klíč k vraždě je neobyčejně nudný thriller který nemá nic co nabídnout a zachraňuje ho jen herecké obsazení. On celkově KAufman pro mě dělá naprosto nudný braky, ale tohle byla celkem síla. Začátek poměrně slušně navnadí, i když tu je opět klišé ženská která se chová jako drsnej chlap řeší vraždy svým způsobem. Teď dostane další případ který se samozřejmě zamotává. Celou dobu se tu nic moc neděje a já se poměrně nudil. bohužel ani konec není nijak překvapující. Je to nudnej krimi thriller na který se nedá moc koukat a snad nikoho nepřekvapí. Samuel je tu poměrně zajímavej ale to film od podprůměru nezachrání. ()

akisha 

všechny recenze uživatele

Uf, dokoukáno na třetí pokus. Odbudu si pozitiva - Garcia, delfíni, konečný titulky. Filmu by se dal prominout béčkovej námět, ale ten úplnej nedostatek napětí nebo zábavnosti těžko. K tomu mě nepříjemnej projev Ashley Judd jako ne zrovna sympatický policajtky, se kterou divák vlivem špatnýho vyprávění dvakrát nesoucítí. Jackson se taky nesnaží a jedinej, kdo projevuje trochu života, je Garcia. No, když nefunguje hrdina, máme tu příběh. Je stejně nezáživnej a odfláknutej, jako vše ostatní - s policajtkou si kdosi vyřizuje osobní účty, až je nakonec na chvíli taky podezřelá. Jo, a ten finální "twist" je už čirá zoufalost. Rozuzlení člověk tuší už od půlky minimálně, takže onen vysoce šokující zvrat vyšumí do ztracena do poslední bublinky. 30% a víc ani ťuk. The Watcher s Reevesem a Spaderem byl o hvězdu lepší. ()

Reklama

k212 

všechny recenze uživatele

Obvykle si půjčím detektivku, když vím, že intelektuálně víc nezvládnu ( třeba po denní fajrotě), nebo když mě ji někdo vážně doporučí, nebo když si přečtu kontroverní názory na ni. Teda pardon, thriller si půjčím. Klíč k vraždě je totiž asi thriller, či co. A musím podotknout, že tentokrát jsem zůstala rozladěna (ale jaksi bivalentně). Děj se totiž snaží hrát si na sondu do hlubin rozladěné duše policajtky (velmi povrchně podotýkám), čímž se stává velmi fádním, klišovitým a naprosto předvídatelným, prostě je scénáristicky nezvládnutý. Ale i přesto mě tenhle film dokázal trochu namlsat, načež mě vzápětí přesvědčil, že jsem opět američany příliš přecenila. A proč ... vizuálno, hudebno, herečno. Ona totiž hned první scéna je velmi -jak to říci pregnantně- etérická, režijně velmi povedená, hudebně výtečně zvládnutá... A najde se jich víc (návštěva baru, sem tam nějaká ta chlast párty). Takže jsem si nakonec kladla otázku, proč vlastně vznikají taková dílka??? Vždyť nedokážou nadchnou nikoho. Částečně jsou povedená (po stránce formální), dějově jsou příšerná, ale ve skutečnosti nejsou tou klasickou podprůměrnou masovou zábavou. Vidím v tom trochu tendenci přežívajícího systému Hollywoodu (asi, aby práce nestála). Na nudný a nepovedený scénář jsou nasazeni známější obličeje herců a výteční řemeslníci (v minulosti s tendencemi uměleckými), jako třeba pan režisér (Quils a Nesnesitelná lehkost bytí přeci nejsou jen ledajaká díla), nebo jazzman Mark Isham, který dělat soundtrack. Suma sumárum u mě tohle všechno evokuje jiný "skoro nepovedený" počin z poslední doby - Zloděje životů (ta hudba od Glasse především). Dokonce nelze říci, že by film zásadním způsobem ničily herecké výkony, ba naopak já jim to docela zbaštila i se stupidními dialogy a psychedelicky se opakujícím dějem (viz ztřískat se až do němoty s pomocí rohypnolu, sam tam někoho vojet a pak eventuelně kuchnout). ()

kleopatra 

všechny recenze uživatele

Jessica je policejní Einstein, kterého netrkne, že pokaždé, když se napijje - což dělá každý den po práci - padne náhle jak podťatá, přičemž si nepamatuje předešlou noc, že by teda v pití mohlo něco být. Probírá se až ráno zprávou o mrtvole, z které se vždy vyklube její "známý". A přestože ona je navenek chladná a drsná, uvnitř ranec nervů a materiál pro psychiatra, film tyto vlastnosti nemá, naopak je velmi fádní a na detektivku velmi nevzrušující. ()

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack Mark Isham: 1. The City [3:46] ,2. The Box [1:39] ,3. I'm My Own Best Suspect [1:07] ,4. Blackout [2:02] ,5. An Old Flame [2:00] ,6. Nightmares [1:57] ,7. Get Away From Me [2:38] ,8. An Old Flame Dies [2:25] ,9. The Biggest Test of Your Life [2:27] ,10. A Toast to Your Partner [4:21] ,11. The Docks [1:52] ,12. Cigarette Burn [2:57] ,13. You Are the One [5:05], ()

Galerie (32)

Reklama

Reklama