Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Ruby Bakerová žije životem bezstarostného dospívajícího děvčete. Jednoho večera vyrazí s kamarádkami tajně na divoký večírek. Když se vrátí, čeká doma policie, která jí oznámí, že rodiče zahynuli při autonehodě. V den pohřbu se Ruby dozvídá, že rodiče před smrtí určili jako opatrovníky pro ni a jejího mladšího bratra Rhetta své přátele Glassovi. Děti se přestěhují do extravagantního skleněného sídla Glassových v Malibu. Atmosféra je napjatá, Ruby si jen obtížně zvyká na nové prostředí, malý naivní Rhett je naopak oslněn drahými dárky, kterými ho Glassovi zahrnují. Brzy se ale začne ukazovat, že Erin a Terry Glassovi nejsou tak zcela milujícími adoptivními rodiči, jak by se mohlo na první pohled zdát. Luxusní sídlo je jakousi zlatou klecí, Erin a Terry se často hádají. Ruby se prostřednictvím právníka podaří zjistit, že po smrti rodičů získala díky pojistce jmění v hodnotě několika milionů dolarů. Erin má problémy s drogami (i když dětem tvrdí, že trpí cukrovkou a v injekcích si píchá inzulin) a Terryho trápí dluhy. Teď jsou jejími poručníky. Byla smrt rodičů skutečně jen nešťastná autonehoda? (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (147)

sona123 

všechny recenze uživatele

Glassovi mají skleněný dům a do něj si vezmou sousedovic děti, jejichž rodiče tragicky zahynuli. K dětem dostanou přídavkem na správku 4 miliony. A jak to tak chodí, Glassovic nejsou tak báječní lidé, jak si rodiče dětí původně mysleli, když je určili jako případné poručníky. Potenciál filmu byl určitě větší, i s tím krásným barákem si mohli tvůrci vyhrát líp, takhle se stal jen prázdnou kulisou. Vše je schématické a jasně dané. Ale jako kulisa, nebo po dlouhém dni docela slušná podívaná. Bravurní komentář: Enšpígl. ()

Vital 

všechny recenze uživatele

Když při nehodě přijdou o život rodiče Rubi a Rhetta,tak se dostanou ke známím svých rodičů kteří je "zanechali" jim do opatrovnictí.Jak se zdá,tak jsou velmi bohatí už podle luxusu jak žijí,i když práce jejich opatrovníka je trochu neznámá,očemž se přesvědčí i Rubi,která po škole k němu do práce a uslyší rozhovor s nim a nějakýma kumpána,kteří z něho chtěj doslovat vymlátit půjčené peníze,a tady začíná ten koloběh a rozplétání pavučin všech problémů...Děj nebudu rozpitvávat,a rozhodně tento snímek stojí za zhlédnutí už kvůli více než dobrému hereckému výkonu Leelee,která je nejen hezká,ale fakt dobrá.Vskutku dobrý thriler,při kterém jsem se nenudil,a místy mi naskakovala husí kůže,ani děj neni okopírovaný a během snímku hezky pochopíte o co jde...po delší době kvalitní thriler,i když si to zde moc lidí nemyslí. ()

Reklama

tron 

všechny recenze uživatele

Na tému „stratili rodičov a keď sa presťahujú, zažijú kopec samých super vecí“ mám radšej THE NEW KIDS od Seana S. Cunninghama. Ale ani táto psychologickejšie ladená variácia na otrepanú tému nie je najhoršia. Situáciu zachraňuje atmosférická výprava/kamera, režisér snažiaci sa ukázať, že k napínavému filmu nepotrebujete dobrý scenár a zaujímavý kasting v čele s Leelee Sobieskiovou a úchylným pedofilom Stellanom Skarsgårdom (to si len tak plávate v nočnom bazéne - a zrazu...). Solídny triler s hŕstkou hitchcockovských scén. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

No když pominu fakt, že dnešní nadrzlí fagani by ty adoptivní rodiče ve skutečnosti skopali do kuličky, nejednalo se o špatný film, resp. náměť. Z mého pohledu totiž šlo mnohem více vytěžit třeba z takových těch "prázdných" záběrů. Ve filmu byl vlastně jen jeden, jak se Leelee jde slíkat na chodbu a kamera vytvoří pocit že jí někdo pozoruje, ale když pak hodí záběr s pozice Leelee, která ten pohled také vycítila a zabírá horní patro baráku, jen na vteřinu se mihne stín, to je vynikající tyhle obrazový hrátky, ale jak říkám, ve filmu jich je jak členů opozicie v Bělorusku. Další co mě trošku sralo, že se poměrně brzo profláklo jak se věci mají. Já bych si s tím určitě víc vyhrál, samozřejmě kdybych to uměl. Pak ještě čístě klučíčí zklamání, že ta famózní postava Leelee zde nedostala víc prostoru, jedna plavková scéna je na večer hrozně málo. A čistě z principu to chtělo alespoň jednu šukačku pro uvolnění, kdo s kým to už je jedno. Jasná hvězda filmu je Stellan Skarsgård, který podává skvělý výkon. Měl kolem sebe samý baby, tak se kvůli nim asi vybičoval. Druhá osoba, která kradla mou pozornost byla Leelee, podobnou roli totiž posralo už mnoho jejích předchůdkyň, tím že chování svý postavy hrozně vyhrotily. Leelee ji zahrála civilně a proto i celkem uvěřitelně. Ona vůbec Leelee když pominu sexy postavičku je zajímavá bytost, obličej má jak křeček po dvou dnech pobytu v KFC, ale i tak se mě hrozně líbí. ()

starbrejkr 

všechny recenze uživatele

Jednoduše průměrný film, který naprosto zapadá mezi televizní thrillerovou produkci na komerčních televizích. Dost mě překvapuje, když teď zjišťuji, že to šlo i v kinech. Každopádně já ale tento typ thrilerů hodně můžu, a proto jsem se rozhodně nenudil. Nevím, čím to je, ale Leelee Sobieski mi nějak není sympatická, i když rozhodně hraje dobře. Víc mě zaujal Stellan Skarsgard krásnou slizkostí svojí role. ()

Galerie (32)

Zajímavosti (4)

  • Tvůrci se rozhodli do hlavních rolí obsadit méně známé herce s tím, že když nemají diváci tváře nějak zařazené, jsou pak více překvapeni jejich jednáním. (duklak2)
  • Hlavní roli zpupné teenagerky Ruby svěřili Leelee Sobieski, která do role vnesla i vlastní zkušenost: „Mám jedenáctiletého bratra Robbieho a naše vztahy zase nejsou o moc odlišnější než vztahy, které mají ve filmu Ruby a Rhett. Můžete své bratry zbožňovat, mohou vás štvát, ale když jste vystaveni určité životní zkoušce, víte, že se o ně musíte postarat." Scénář pochází z dílny scenáristy Wesleyho Stricka, který spolupracoval na scénáři k legendárnímu Scorseseho Mysu hrůzy. Tvrdí, že jej námět napadl ve spánku, ale přiznává, že ten sen byl spíš noční můra. „Jednou ráno jsem vstal a v hlavě jsem měl ten příběh." Nepopírá i určitou inspiraci vlastním životem, protože se svou ženou dlouze diskutoval, komu by zanechali děti v případě, že by se jim něco stalo. (duklak2)
  • Velmi důležitou roli v příběhu hraje dům, do nějž se děti ke svým novým opatrovníkům přestěhují. Režisér záměrně zvolil i paralelu mezi příjmením adoptivních rodičů (Glass = sklo) a prostředím, kde žijí - supermoderním proskleném domě americké smetánky, jenž se ale pro obě osiřelé děti stane domem hrůzy. (duklak2)

Reklama

Reklama