Reklama

Reklama

Karcoolka

  • USA Hoodwinked! (více)
Trailer

Obsahy(1)

Bláznivý animovaný příběh ve stylu SHREKa. Vše začíná od konce, který všichni známe... Vlk sežere Červenou Karkulku a potom... Přichází žabák - detektiv, který si předvolá všechny podezřelé a pozorně vyslechne jejich verze, aby se dopátral pravdy. Není to vůbec jednoduché a vynořují se stále nové a nové otázky: Co měla Karcoolka ve svém košíčku? Proč se vlk vloupal do babiččina domku? Proč se tam objevil jódlující dřevorubec? Je sarkastický vlk opravdu ten zloduch? Kdo má zálusk na výborné babiččiny koláčky a proč? Čemu se věnuje akční babička ve svém volném čase? Proč zazní nakonec písnička Červená je modrá? Detektiv to nemá opravdu lehké a výsledek jeho pátrání je skutečně překvapivý! (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Zajímavosti (14)

  • Producentka Sue Bea Montgomery ukázala malým dětem koncept filmu a sledovala jejich výrazy. Když viděla, že se jim líbí postava kozla Japetha (Benjy Gaither), bylo rozhodnuto se o jeho ponechání v příběhu, přestože jej tvůrci původně chtěli vymazat. (Cheeker)
  • Snímek byl prvním filmem natočeným v novém Kanbarově animačním studiu na Filipínách. Založili ho vynálezce Maurice Kanbar (který má na kontě například SKYY vodku, po které konzumenta nečeká druhý den bolení hlavy) a producentská veteránka Sue Montgomery. Bratry Coryho a Todda Edwardsovy pro svůj projekt vybrali díky jejích vánočnímu krátkému snímku Wobots o skupince popletených robotů. (imro)
  • Pracovní název byl „Hoodwinked: The True Story od Red Riding Hood“. (imro)
  • Cory Edwards a Tony Leech tímto snímkem debutovali na postech režisérů. Jejich spoluautor Todd Edwards už měl za sebou práci na hraném filmu Chillicothe (1999), který se ocitl v oficiálním výběru filmového festivalu Sundance. (imro)
  • Mimo USA vyrobený animák stál jen 15 mil. amerických dolarů a během úvodního víkendu (13.-15. 1. 2006) utržil 16,6 milionu. Společnost bratří Weinsteinových, opustivších Miramax, dokázala, že může připravit slušnou premiéru i nízkorozpočtovému animovanému filmu, který neměl za zády Disneyho reklamní mašinérii. Celkem snímek utržil v USA 50,6 milionu. (imro)

Reklama

Reklama