Reklama

Reklama

Kiefer Sutherland (TV seriál 24 hodin) stojí tváří v tvář mohutným silám zla v tomto šokujícím thrilleru od režiséra filmu Hory mají oči. Zdiskreditovaný bývalý policista (Sutherland) se pokouší znovu postavit na vlastní nohy a bere rutinní práci ostrahy vyhořelých trosek kdysi oblíbeného newyorského obchodního domu Mayflower. Ale děsivé obrazy, které spatří v ozdobných zrcadlech uvnitř budovy, ho odvedou na vzrušující cestu, během které musí odhalit dávná tajemství obchodu… dřív než ho připraví o rodinu! (Magic Box)

(více)

Videa (2)

Z natáčení 2 - Alexandre Aja

Recenze (739)

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Verím tomu, že pôvodná kórejská verzia tohto príbehu, ktorá bola natočená v roku 2003 pod názvom "Geoul Sokeuro" je pôsobivejším horrorom. Na podobnom námete si museli ázijskí tvorcovia zgustnúť. Ale ani tento americký remake, pod ktorým je podpísaný nádejný francúzsky režisér Alexandre Aja, nie je nazahodenie. Solídny duchársky horror, po ktorého zhliadnutí, aby sa človek bál pozrieť do zrkadla. Hlavnú úlohu tu dobre stvárnil Kiefer Sutherland. *** ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: Grégory Levasseur, Alexandre Aja .. _ .akčarS ___ Tak nám zatřeli zrcadla, seržante. Proč? To se sice pokusí film naznačit, ale hlava ty démony stejně nebere. Film je jedno velké podprůměrné klišé (schizofrenie, obětování se rodině) korunované opravdu hloupým, bezlogickým scénářem. Zaujme určitě kamera a Aja také některé scény zvládá utvořit intenzivně (avšak převažují ty uspávací), jenže dokud bude se svým parťákem Grégorym smolit takové papírově nudné hovadiny, k úspěchu to (mimo fandovskou základnu) stěží povede. Otázkou do placu však je, zda "kvalitní hororový scénář" již není pouhý blud... Procentuálně třicítka jak vyšitá. ()

Reklama

tron 

všechny recenze uživatele

O Zrkadlách som si prečítal zopár recenzií a hoci neboli žiadna sláva, na (ďalší) remake francúzskeho dravca Alexandre Ajau (Hory majú oči) som sa tešil. Dotyčné recenzie som úspešne ignoroval. To som ale nemal robiť. Prvá polovica ma bavila. Sústredený Kiefer Sutherland (užívajúci si vďaka seriálu 24 comeback), parádna výprava obrovského vyhoreného obchodného centra, nekompromisné gore (hrdlo, čeľusť) a pôsobivá atmosféra zraniteľného nočného strážnika s baterkou v temných nociach čeliaceho mysterióznym silám, ktoré od neho niečo chcú a on nevie čo. Už v prvej polovici ma nebavilo viacero vecí, ale inak fajn. Bohužiaľ, druhá polovica sa zmenila v chaotické niečo. Bezradne pobehujúci Kiefer prestáva stíhať, budova je čudne zaplavená vodou, logika si berie dovolenku (už sa nevráti) a solídne rozbehnutý horor sa mení v smršť zmätených a otravných akčných scén, kedy niekto niekam stále uteká a nejako s tým súvisia prekliate zrkadlá, stále niečo vybuchuje (alebo aspoň horí, či krváca) a univerzum je strašne ťažko pochopiteľné (vôbec som sa v pravidlách toho, čo duchovia môžu a čo nie, nevyznal). Škoda no. Ale úplná mizéria to určite nie je. Kórejský originál z r. 2003 mi pripadal ešte slabší. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Alexandre, zatr-sakr, zase ses nechal ty kolego řezníka Krkovičky scenáristou napálit.. Aja tradičně řemeslně na vysoké úrovni, ale všechno jsem už někde viděl a popravdě mě to začíná unavovat. Všechna ta voda, bledé holčičky s kruhy pod očima, co dělají bububu, domy a nábytek v nich dělající bububu.. Pořád dokola bez náznaku originality a v srorriM to nespraví ani závěr s Kieferem nastavujícím si zrcadlo. No a výsledkem je, že pár minut po skončení filmu se mnou pohled do toho lesklého obdélníku na zdi vůbec nic nedělá. To Medáček Candyman, ten to se mnou uměl v tomto ohledu líp.. ()

Reiniš 

všechny recenze uživatele

Vlastně bych tu mohl napsat to samé, co u Hor které mají oči. Aja opět dokonale manipuluje s divákem, buduje strašidelnou atmosféru a dokazuje, že je vážně talent. Bohužel má protentokrát k dispozici o třídu horší scénář. Zrcadla dají vzpomenout na Kruh i Nenávist a ke konci i na Predátora. Děj je vcelku originální, styl vyprávění už bohužel ne, a tak se dočkáme spousty otřepaných klišé. Herci taky nejsou moc dobří. Sutherland chodí tam a zpátky, tváří se vyjukaně ale snaha o charakterní herectví mu moc nevychází. Ještě hůř je na tom jeho (zcela nevhodně obsazená) filmová manželka Paula Patton, která díky svému vyzývavému zevnějšku působí jako pěst na oko. Zrcadla dokáží vystrašit a mnohdy ukazují, co člověk (divák) nechce vidět. Po skončení ale následuje to samé co u Hor... (viz. můj komentář) ()

Galerie (48)

Zajímavosti (20)

  • V úplném závěru filmu zazní dramatická pasáž ze skladby „Asturias“, jejímž autorem je španělský skladatel Isaac Albéniz (1860–1909). (Idée_fixe)
  • Scenárista a producent Grégory Levasseur musel pri natáčaní scény, kde si Ben (Kiefer Sutherland) myslí, že horí, zaskočiť na poste režiséra, pretože Alexandre Aja utekal do nemocnice za manželkou, ktorá predčasne rodila. (Raccoon.city)
  • K filmu byl natočen alternativní závěr, který je společně s 15 minutami vystřiženého materiálu obsahem na DVD.. (Terva)

Reklama

Reklama