poster

Muž z Londýna

  • Maďarsko

    Londoni férfi, A

  • německý

    Der Mann aus London

  • Francie

    Homme de Londres, L'

    (Francie)
  • slovenský

    Muž z Londýna

  • anglický

    Man from London, The

Krimi / Drama / Mysteriózní

Maďarsko / Německo / Francie, 2007, 133 min

Předloha:

Georges Simenon (kniha)

Kamera:

Fred Kelemen

Hudba:

Mihály Víg

Producenti:

Humbert Balsan
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • bassator
    *****

    43rd KVIFF 2008 - HORIZONS - Horizonty, AUDIENCE AWARD - Divácká cena deníku Právo (Divácká cena: 1234) - 2.59/137 + 36. LETNÍ FILMOVÁ ŠKOLA UHERSKÉ HRADIŠTĚ 2010 - VISEGRÁDSKÝ HORIZONT - Retrospektiva: Béla Tarr (A Londoni férfi / THE MAN FROM LONDON / Muž z Londýna) - Na tomto filmu mi kazil dokonalý zážitek jen jeden "tupý důchodce" který neustále komentoval film hláškami - že prý: "co je to za pí......" a podobně... Z filmu neodešel a 130 minut tam stejně seděl, tak to asi tak hrozné přece nemohlo býti... Pro mne doookooonalost sama - 31. 7. 2010 - kino Slovácké divadlo - Uherské Hradiště - 1. místo - 90%(4.8.2010)

  • amirgal
    *****

    Filmařské umění Bély Tarra je vyjímečné a svou vyjímečností chvalně i nechvalně známé - jak pro koho. Jeho záběry jsou - a potvrdily mi to zatím všechny doposud zhlédnuté filmy - plné kontemplace. Tarrovy filmy jsou naplněny klidem a prostorem, který vám dovolí se s nimi ztotožnit, prolnout a rozjímat. Z komentářů, které čtu, a z názorů, které slýchám, mi vychází jednoznačně následující: Většině diváků vadí: 1) délka stopáže a záběrů 2) nedostatek akce ve scénách a 3) minimalistická hudba, kterou někteří označují dokonce za ticho. Z čehož vyvozuji, že obecně je pro "konzumenta" podstatná: 1) délka konzumace 2) množství pasivně vstřebaných vizuálních prvků 3) množství pasivně vstřebaných zvuků. Tarrovy filmy vyžadují spolupráci, i když se jedná o činnost nenápadnou a intimní. Zastavit se v "tichu" a "vyprázdněném prostoru" je opravdu těžké...(22.11.2008)

  • Terva
    ***

    Béla Tarr a jeho Satanské tango mi stále leží zastrčené v šuplíku a bude asi trvat než se k němu dostanu. Muž z Londýna je skoro to samé až na to, že je to asi o sedm hodin kratší. Prostředí je nádherné, herci jsou mistrovsky vsazeni do děje, hudba je minimální, ale ta časová délka mě uspává. Než kamera projede celý přestupní dok z lodi do vlaku, už jsem skoro spal. Tohle nejsou filmy pro mě, ale strašně moc se snažím je vidět. Proč? Je to film, někdo to natočil a já filmem žiju. Ale teď už je čas jít spát Londýne.(9.7.2014)

  • Tuxedo
    **

    Neuvěřitelně táhlé a často statické záběry, které údajně mají navozovat noirovou atmosféru a bezústěšnost prostředí, čímž se máme přiblížit k postavám, mě naopak málem odradily Muže z Londýna dokoukat. V kombinaci se stopáží a zmateným scénářem téměř vražedná kombinace, ale ač je Miroslav Krobot hnán do pozadí seč může, něco z jeho talentu a typicky flegmatického postoje se přeci přeneslo i do filmu. (43. MFF KV - 5.7.08)(13.7.2008)

  • FlyBoy
    *****

    Naprosto unášajúca mágia, ktorou solitér Tarr hypnotizuje naše sietnice, bubienky i mozog. Zrak spaľuje rekordne siahodlhými, informačne zdržanlivými, a predsa hovoriacimi obrazmi v rámci dokonalej mizanscény. Uši hýčka démonickými kompozíciami varhanových sól Mihályho Viga, ktoré v súčinnosti so skeptickým duchom celej kriminálky dotvárajú jadrnú nevoľnosť súcnej mizérie. Vedomie narkotizuje nemateriálnou interakciou medzi utrpením/ilúziou (bezpríkladný Miroslav Krobot), porušuje zabehané schémy vyjadrovacích pochodov a vrstvám neochotným prijať heterogénne pristupovanie k médiu nasadzuje jedny veľké parohy. Transcendencia. Noir. Tarr.(2.11.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace