Režie:
Peter A. DowlingScénář:
Peter A. DowlingKamera:
Toby MooreHudba:
Benedikt BrydernHrají:
Vinessa Shaw, Scott Adkins, Breckin Meyer, Kip Pardue, Karl Geary, Luca Bercovici, Sarah Barrand, Suzanna Urszuly, Rachel Oliva, Radoslav Parvanov, Jo MarrObsahy(1)
Čtyři muži a dvě striptérky se vracejí z mládenecké party v New Yorku a vstupují do stanice podzemní dráhy, která je již od sedmdesátých let uzavřená. V těchto uzavřených prostorách jsou svědky brutální vraždy dopravního policisty třemi neznámými útočníky a nyní jsou nuceni bojovat o své vlastní životy. Děj filmu se odehrává v reálném čase a čerpá z filmů Johna Carpentera a filmů jako je např. DELIVERANCE. (TomikZlesa)
(více)Recenze (71)
Jednu věc bych teď chtěl ze všeho nejvíc: z 30-ti metrového náběhu ukopnout hlavu režisérovi a scénáristovi Peter A. Dowlingovi. A pak bych tu ukopnutou hlavu sežral, vysral a zase sežral (díky Rudolfe za tuhle hlášku). Jsem maximálně vytočenej. Jak může bejt někdo tak nehorázně blbej, že jedinou ikonu tohoto (odkašlání) filmu nechá za 20 minut zamordovat, aniž by využil její potenciál?? A přitom ostatní trosky se tam jakože řežou?? Ty kráso, ani jedna rána, kop, skok, prostě totální nula (a to jste jako neprotestoval, pane Adkinsi, že tam nemáte sebemenší náznak fightu??). No hovadství. Jinak tohle bych natočil s partou kámošů během dvou hodin a to bysme z toho ještě hodinu a půl seděli na pivě u jukeboxu. Běhat po kolejích a ramplovat s kamerou tak, že z ní až padaj součástky, to umí každej vozembouch. Všechno jsem viděl už v minimálně deseti jiných filmech, je to předvídatelný, průhledný, tupý, trapný, dementní, nezáživný, o ničem. A po opět předvídatelné (kupodivu, že??) poslední scéně sahám nepřekvapivě po odpadu! ()
Dredatí bezďáci nahánějí v podzemce partu blbů bez orientačního smyslu a schopnosti racionálního řešení situace. Přesně o tom tenhle film je a o moc víc k tomu není potřeba dodávat. Snad jen, že roztřesená kamera, která je zde v mnoha komentářích tak haněna, mi tolik ani nevadila vzhledem k tomu, že většinu stopáže jsem filmu ani nevěnovala pozornost (a to nejen proto, že mě zrovna bolelo břicho). Dobře, uznávám, že pár docela pěkných scén tam bylo, a prostředí metra je podle mě v rámci hororu jedno z těch zajímavějších, ale to je tak celé. Slabší dvě hvězdy a můžou být rádi... ()
Tento horor nikterak nevybočuje z kalsického scénáře. Banda mladých lidí, opuštěné prostory (tentokrát New Yorské tunely podzemky), velmi silní, zdánlivě nesmrtelní parchanti, kteří snad nemají žádný práh bolesti a spousta krve. Nekoná se žádné překvapení, které by tento horor vyvedlo ze zavedených kolejí tohoto žánru. Osobně jsem tento filmek sehnal kvůli Scottu Adkinsovi, který tu neměl vůbec žádný prostor pro své kousky (což bylo celkem jasný). U filmu jsem se nenudil a řadil bych ho k průměru. Za mě 50% :) ()
"Kazdy rok se v New Yorku eviduje asi 10 000 ztracenych lidi,dospeli lide nejsou nikdy hledani" No,pokud se tam ztraci vzdy takova parta blbu,tak to nejspis ani nebude skoda!V temnych zakoutich metra zije skupinka neandrtalskych hipiku,uprostred chovne stanic bojovych psu.Jelikoz metro moc potravou pro psy neoplyva,jsou nuceni zdejsi chovatele krmit sve milacky masem,prave onech ztracencu.Nebylo by to az tak zle,nebyt spatnych hercu,debilnich dialogu a nejhorsiho zla moderniho horroru -zase ta dementni trhava kamera!!! ()
Stag Night chutná jako stokrát převařená voda. Hnusně. Film bez jedinýho nápadu, překvapení, nebo alespoň vtipnýho pomrknutí na diváka, když už takhle učebnicově opisuje od moderního slasheru. A jak známo, ten je docela zabitý. Jedna scénáristická blbost střídá druhou, hrdinům je nemožný fandit, a těžko lze pochopit i přebytečnou účast vycházející mlátičky Scotta Adkinse. A z hluboké letargie nevytrhne ani ta pěkně rozmáčknutá hlava. Zmínit si tak zaslouží snad jenom ti dredatí bezdomovci, co svojí vizáží připomenou Roba Zombieho, ti vypadali opravdu kulturně. ()
Galerie (8)
Photo © Ghosthouse Underground
Reklama