poster

Tvář (festivalový název)

  • Francie

    Visage

  • Tchaj-wan

    Lian

    (Tchaj-wan)
  • anglický

    Face

Komedie / Drama

Francie / Tchaj-wan / Belgie / Nizozemsko, 2009, 138 min

Režie:

Ming-liang Tsai

Scénář:

Ming-liang Tsai

Kamera:

Pen-jung Liao

Producenti:

Marianne Dumoulin

Střih:

Jacques Comets

Scénografie:

Patrick Dechesne
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dadel
    *

    Hodně podobné Umíněným melounům/Chuti mraků, až na to, že je zde mnohem méně muzikálových čísel, mnohem méně humoru, mnohem méně porna, mnohem méně děje (aspoň jsem si žádného nevšiml) a mnohem více dlouhých záběrů typu: žena pomalu přelepuje okno černou lepicí páskou. Nebo: žena pomalu přelepuje zrcadlo černou lepicí páskou. Nebo: žena si čte knihu a žere jablko. Nebo: muž se plíží kanalizací (a na stěně je při tom zřetelně vidět stín kamerového vozíku). Šlo to přežít, jen protože jsem si neustále představoval, co by se asi dělo, kdyby měl někdo z N@vy smysl pro sadistický černý humor a pustil tam tenhle film v osm večer.(7.12.2010)

  • FrodoF
    ***

    138 minut (subjektivního času spíš 4) hezkých obrazů přeplněných implicitními významy. Nic víc, nic míň. Mě to na dobrý film nestačí.(5.12.2010)

  • Houdini

    Zlatá Palma - výběr(7.6.2009)

  • Aquarius
    *****

    Truffaut, vtáci, odrazy v zrkadle a skle, tancujúca Salome, natáčanie filmu o nej, smrť matky, jej duch, hviezdy francúzskeho filmu, starý známy Hsiao-kang (u ktorého som po troch filmoch konečne pochopil, že je režisérovým alter-egom) + všetko čo milujem a nenávidíte na Tsai Ming-liangových filmoch.(15.7.2010)

  • ScarPoul
    ****

    Obrazová umelecká výpoveď s perfektne zvládnutou formálnou stránkou. Film, nemá samostatný príbeh. Je len mozaikov scén z ktorých každá je nositeľom typických znakov tvorby Tsai Ming-Lianga. Visage je tak štruktúrou akousi spomienkou na všetky predchádzajúce filmy, inšpirácie, svojbytnosť a originálnosť a formálnu jednoznačnosť. Je veľmi otázne či to na splnenie akejsi emocionálne silnej pointy stačí. Na druhú stranu, ak si po tomto filme začnete pozerať Tsaiove skoršie filmy, budete tam veľmi zaujímavo nachádzať spôsoby s akými pracuje. Tí čo majú jeho tvorbu napozeranú zase dostanú možnosť doplniť si významy, aké sa vo filme reálne neobjavujú. Síce to nemôžem prirovnať k dielam, ktoré od neho zbožňujem, ale dokázal som na to ohúrený pozerať po celý čas trvania filmu, bez toho aby som sa nudil. A toto mi všehovšudy dokázal sprostredkovať za posledný dobu pri pomalosti rozprávania len Tsai.(5.11.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace