Obsahy(3)
Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)
(více)Recenze (156)
Každopádně skvělý nápad a ani příběh, který nás provede světem log a značek není vůbec špatný. Řikám si kolik asi museli dostat za všechnu tu reklamu, i když spousta firem tam není vykresleno podle jejich marketingové režie. Například vykreslení klauna z mekáče jako největšího padoucha v příběhu mi přijde velmi trefné. Přiznám se, že většinu log jsem neznal, ale o to větší radost jsem měl, když jsem nějaké poznal. Celý snímek navíc hýří vtipem, který není servírován jako na podnose, ale divák ho občas musí sám objevit. PS: Díky uživateli BugHer0 za překlad. ()
Odporúčam: - brandistom všetkých značiek, najmä však fanúšikom Ronalda McDonalda a panáčika Michelin - odporcom všetkych značiek, najmä však fanúšikom Ronalda McDonalda a panáčika Michelin - ako superkonzumný raj - ako superkonzumné peklo - keď máte potrebu vidieť všetky farby sveta za pár minút - ako hru: "zrátaj koľko reklám bolo použitých v tomto filme" Neodoporúčam: - ľuďom, čo neznášajú komerciu - tým, čo sa práve prebudili z kómy, do ktorej upadli ešte za komunizmu ()
Jedna z nejoriginálnějších věcí, co jsem za poslední dobu viděl. Animák plný nápadů, který na 100% využívá svůj námět se zapojením známých reklamních postav a značek. No kde jinde se vám poštěstí vidět McDonalda kriminálníka, hochy z Michelinu jako policajty a Mr. Propera jako průvodce v ZOO. A ta krátkometrážní stopáž je tak akorát. Škoda, že ke konci to trochu ztrácí dech a ten mírné ekologickej konec mi tam moc nepasoval. Ale i tak jsem si to dost užil. ()
Měl bych tu jednu reklamaci :o). A to, že se tam neobjevilo logo na nějaký pořádný český pifko :o). To je ale mazec filmek, docela by mě zajímalo, kolik žalob si tento kraťas "vysloužil". No, tipoval bych, že od Mekáče a od Mišelinu určitě... Podobně originální nápad a absolutně jedinečné zpracování se vyskytuje velmi sporadicky :o). Závěr sem pochopil tak, že se Svět s tolika množstvím reklamy řítí do horoucích perdelí :o) ()
Že prý podobenství o konzumním světě vestavěné do graficky velmi dobře zvládnutého světa tvořeného výhradně reklamními logy (a sem tam i slogany), a plné jak "prostého" vtipu, tak sžíravé satiry. No nevím...animace (a především nápad na její formu) je rozhodně zajímavá a humor se také najde, ale když už si chceme hrát na film s nějakým dějem, tak to ten děj chce...a samozřejmě by měl mít nějaké souvislosti, aby výsledkem nebyl zde předváděný naprosto WTF slepenec žánrových výseků. No a samozřejmě to končí sžíravou kritikou ropné ekonomiky, která nás všechny pohltí a zničí, takže Oscar je jasný, když už jsme letos (2010) měli ten "rebelský" ročník - však víte, obří velkofilm s monumentálním rozpočtem i tržbami převálcován poctivým komorním válečným dramatem, ta Sandra Bullock co dobře zahraje v průměru jednou za deset let si odnáší sošku za hlavní roli, a samozřejmě svědomí společnosti fackující a srdce trhající příběh obézní pologramotné týrané černošky taky nezůstává bez povšimnutí. Co dodat? Snad jen, že tohle je fakt úlet, a že French Roast byl nejméně o třídu lepší...a o polovinu kratší;) Logorama to má za 70%, a to jenom za tu výbornou formu...a závěrečnou písničku z intra k Falloutu 3:) ()
Galerie (2)
Photo © Festival krátkých filmů Praha
![Logorama - Z filmu](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/photos/000/316/316590_dd9a2d.jpg)
Reklama