Reklama

Reklama

Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)

(více)

Recenze (156)

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Nabušené reklamami, nápady, ironií a vtipem ve stylizaci Monopolů(tm). Od první do poslední chvíle napěchováno všemi možnými značkami a skrytými vtípky (i když ten, že KFC nabízí coca-cola nápoje je spíš chybou:))), ale jsem rád, že akademie to dokázala náležitě ocenit. Třeba se kluci za velkou louží podívají do svého nitra až budou dojídat své Crispy Strips, popíjet Pepsi Light, koukat na svůj Chevrolet (maj ho policajti:)) a letmo poslouchat přímý přenos honičky s nějakým zločincem, který ukradl noviny a policisté ho za 15 minut střelbou zastaví... nadobro. Nejen product placement, ale celá Amerika v 15. minutách. Teď se podívejte okolo sebe, zda se má zamyslet i někdo jiný (uf, dva hamburger a shake jsem měl včera, colu jsem vynechal...:)). PS: musím si najít nějaký rozhovor s tvůrci, proč zrovna Roland je ten zlý:( ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Výraz "product placement" mi vzhledem k chování a mluvě postaviček, jež reprezentují konkrétní značky, nepřijde nejpříhodnější (je libo cheesburger od psychopatického klauna?). V tomhle světě, kde reklama leze každému nejen na mozek, ale do celého těla, není kladného hrdiny - apokalyptické finále lze proto vnímat jako určité zadostiučinění (zatopení tím, oč dnes běží především). Filmu mimo nápadité vizuální stránky velmi svědčí jeho nadsázka a neamerická bezohlednost v nakládání s postavami. Jestli Logorama dostala Oscara pro svou kritičnost zjednodušeného přemýšlení ve značkách, nebo jen pro to, že skvěle vypadá a dobře baví, je druhotné. Už se těším, kolik nových log odhalím během dalších zhlédnutí. Napoprvé všechn 2500 vážně pochytit nejde. ()

Reklama

TheDarKnig 

všechny recenze uživatele

zajimavý po vizuální stránce, absurdní po dějové (někdy překračuje i hranice korektnosti) a hlavně plný názvů firem, či spíše jejich log.. A musím říct, že film nemá k pravdě daleko. Lidská zaslepenost a honba za penězi už překračuje všechny nejzazší hranice a nemuselo by to dopadnout dobře. Závěrečná pointa (nebo něco na ten způsob) je zajimavou a dobrou tečkou.. Odkazy na pár filmů potěšily.. Počítat nic nebudu.. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Kruci, kruci, pět hvězd je málo! Přemýšlím, jestli jsem kdy viděl originálnější a větší porcí nápadů natřískaný kraťas! Oscar je naprosto zasloužený, filmeček jsem si dokázal pustit čtyřikrát za sebou, čímž jsem sice zabil hodinu volného času, ale vůbec to nevadilo. Pokaždé jsem si všiml spousty a spousty nových detailů a jsem přesvědčený, že jich tam ještě spousta čeká. Doporučuji všem. ()

Zagros 

všechny recenze uživatele

Logorama je originální kraťas, ve kterém nejde ani tak o děj, ten je jednoduchý a nepodstatný. Jde spíš o fajn nápad, který je místy dobře vypointovaný a slušně se trefuje do naší konzumní společnosti prosycené reklamou. Více co je na tom nejděsivější? Že se tam během pár minut objeví doslova stovky různých log a drtivou většinu každý z nás zná, aniž by ty produkty v životě vůbec využíval… síla reklamy je obrovská. ()

Galerie (2)

Zajímavosti (3)

  • Oscar 2009: nejlepší krátkometrážní animovaný film. (zdeny99)
  • Tento 16minutový snímek se tvořil neuvěřitelných šest let. (manyaa)
  • V snímke sa vyskytne až 2500 rôznych značiek firiem z celého sveta. (DaviD3141)

Související novinky

OSCAR 2010 - výsledky

OSCAR 2010 - výsledky

08.03.2010

Většina filmových fanoušků bude nejspíš z “prohry” Avatara zklamaná. Není ovšem na škodu, že dala Akademie přednost filmu, který nejenže nebyl ani v nejmenším zamýšlený jako \"oscarový\", ale jeho… (více)

Reklama

Reklama