Reklama

Reklama

Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)

(více)

Recenze (156)

MarekT 

všechny recenze uživatele

Originální, leč úplně nedotažený nápad - dle mě by prospěla lepší úroveň scénáře, jelikož v tomto stavu mi povídka přijde hodně roztříštěná, spíše se jedná o takovou exhibici potravinářských, spotřebitelských či televizních logotypů, mimochodem nápad s oživlou reklamou z mého pohledu lépe zpracovali Simpsonovi v jednom z čarodějnických dílů... Svým (mimochodem docela ležérním) podtextem mě Logorama také přijde jako taková pozvánka na (v době psaní komentáře) připravovaný film podílejícího se Davida Finchera. ()

Galadriel 

všechny recenze uživatele

Film, kde v ZOO chovají krokodýli Lacoste, tučňáky z Linuxu, výběh pro lva vypadá jako logo MGM a policajti (Michelin pneumatiky) honí teroristu (Ronald McDonald), který nejprve přejede na přechodu dvě lentilky M&M's a chce vystřílet bistro, kde sedí zdrcený panáček z brambůrků Pringles a panenca ECCO... Opravdu neobyčejný a hodně originální animák hýřící nápady je vkusnou satirou na (nejen) americkou konzumní společnost. ()

Reklama

Kobitch 

všechny recenze uživatele

Letošní vítěz je vcelku překvapivý, upřímně bych takový film na prvním místě nečekal (ale to už se stalo v minulosti několikrát, navíc letos nebylo opravdu moc z čeho vybírat). Film, který se celý skládá z odkazů na loga/brandy/společnosti (z drtivé většiny reálné, ale zahlédl jsem třeba i nápoj Slurm z Futuramy). Každý objekt ve filmu je ztvárněn známým či méně známým logem. Ne-američané budou mít určitě s některými problém, ale může být zároveň zábava hledat co které logo znamená a kolik jich bylo od té doby redesignovaných/zaniklých. Potud v pořádku, originální je film dost. Dokonce je film, alespoň podle mluvy a zobrazeného násilí, čistě pro dospělé, což taky většinou nebývá moc obvyklé u snímků nominovaných na Oscara. Celý film mi ale co se obsahu týče přišel jako dokonalý dort od pejska a kočičky, kteří do něj chtěli zamíchat úplně všechno. A nejčastěji klišé, které znáte z celovečerních filmů. Pro mě to byl spíš zmatek, který ne úplně trefil můj vkus. [Oscary 2009] ()

LukKon 

všechny recenze uživatele

Výborný nápad, ktorý nebol dotiahnutý do úplného konca. Nebudem hodnotiť, či si to OSCARa zaslúži alebo nie, každopádne by ma zaujímalo, podľa čoho autori vyberali, ktoré značky sú na strane zla, ako McDonald, alebo neposlušný Haribo. Ak by niekto chcel, tak k videniu na www.garagetv.be/video-galerij/buzzing_bees/De_kortfilm_der_logo_s.aspx . ()

Trustme 

všechny recenze uživatele

Famozní originální krátký film, co vše se dá za pomocí světoznámých LOG stvořit. V tomto případě animovaný akční film s objevnými scénami a nelichotivým image některých populárních ikon komerčního stravování či úklidových maskotů. Obdivuji tvůrce za nápad, výrobu a vtipnou satiru a hlavně neuvěřitelný počet značek, které nahustili do minipříběhu a pro jejich typický tvar jim přiřkli role, které jim sedí! Jen doufám že autorská práva mají zdarma!!! ()

Galerie (2)

Zajímavosti (3)

  • V snímke sa vyskytne až 2500 rôznych značiek firiem z celého sveta. (DaviD3141)
  • Tento 16minutový snímek se tvořil neuvěřitelných šest let. (manyaa)
  • Oscar 2009: nejlepší krátkometrážní animovaný film. (zdeny99)

Související novinky

OSCAR 2010 - výsledky

OSCAR 2010 - výsledky

08.03.2010

Většina filmových fanoušků bude nejspíš z “prohry” Avatara zklamaná. Není ovšem na škodu, že dala Akademie přednost filmu, který nejenže nebyl ani v nejmenším zamýšlený jako \"oscarový\", ale jeho… (více)

Reklama

Reklama