Reklama

Reklama

Pod kůží

  • Velká Británie Under the Skin (více)
Trailer 1

Scarlett Johansson je vyslána na Zemi mimozemskou korporací, aby zde splnila zvláštní misi. Vezme na sebe podobu dokonalé a neodolatelné ženy a využívá své přednosti k lovu neopatrných stopařů, které pak unáší na svoji planetu, kde je lidské maso považováno za naprostou lahůdku. Čím déle na Zemi pobývá, tím víc ji to k lidem přitahuje. To je však v rozporu s její rasou. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (452)

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Na film Pod kůží nikdy nezapomenu a proto mu tu hvězdičku dám. A všem svým nepřátelům tento snímek doporučuji jako skvělý a jedinečný umělecký zážitek. A za sebe si na jméno Jonathan Glazer dám příště velký pozor, protože filmy, které nijak nezačínají, nijak nekončí, mezitím se nic neděje a do toho občas zaskřípou housle, jsou zcela mimo mé chuťové pohárky. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Místo dopadu vnadné a pro muže nebezpečné mimozemšťanky - Skotsko. S tváří mladé ženy, respektive v její kůži, pak v dodávce křižuje sychravý Glasgow, ptá se na cestu nic netušících mužů, plus potká surfujícího Kryštofa Hádka, a s těmito náhodně stopnutými muži spáchá krátký proces. Nechá je nahé utonout v jakémsi hustém a tmavém sajrajtu. Maník, který asi utekl z Freak Show, ale přežije. Holka se náhle změní, nechce už zabíjet, pak to zkouší v náruči jednoho samotáře, jeho šulín se jí ale nelíbil, tak ztratí řeč, zmateně chodí a běhá po lese a uniká před jakýmsi "lesním" uchylákem, na kterého v tom lese natrefila. Přiznejte se dobrovolně, že po těch řádcích, co jsem napsal, nejste zrovna moc moudří. A z toho si nic nedělejte. Popsat děj experimentálně a velmi osobitě pojatého scifi Jonathana Glazera je docela záhul. A v podstatě to ani dost dobře nejde. Film se vyjadřuje obrazem, který představuje pocitovou formu, ve které je film opravdu zajímavý. Dialogy hrají úplně druhé housle. Druhá polovina filmu se výrazně liší od své první půlky. Dialogů je ještě méně, přesto film neztrácí na své osobitosti, ačkoliv dvě hodiny pomalého dějství, je přece jen značný přepal. Na takový nezávislý film je Scarlett Johansson až příliš megahvězdná. Přesto se nebála dát svoji kariéru všanc účinkováním v nekomerčním projektu s výrazným erotickým zabarvením. Jů, to je ten film, v němž šla slavná herečka komplet do naha, řekl si nejeden divák-prasák, který má právě tenhle počin spojený s explicitní nahotou. Hned tak neuvidíte film, ve kterém je tolikrát v záběru lofas. I příznivci Kryštofa Hádka se můžou pokochat, jak je herec vyvinutý. A samozřejmě zkrátka nepřijdou ani obdivovatelé těla Scarlett, která to po sérii záběrů tak říkajíc z druhého břehu, rozbalí v plné kráse před zrcadlem, v němž si bude své tělo zvědavě a se zaujetím prohlížet. Film samozřejmě nehýří žádnými nákladnými speciálními efekty. Má velmi skromné, komorní až intimní pojetí, které rozhodně nebude vyhovovat sortě spotřebních diváků. Specifická atmosféra je ale strhující více, než film plný bombastických triků. A i při svém pomalém tempu vlastně ani nenudí. Jonathan Glazer dal o sobě režijně vědět po desetileté odmlce. Natočil film, který budí rozporuplné reakce. Vlastně je tenhle film naprosto neuchopitelný a opravdu moc podivný. I já jsem podlehl po vzoru filmu experimentování a v tv programu jsem si dal za úkol vyhledat kontaktní pořad, který má ke dvěma hodinám a vyskytují se v něm převážně ženy, i když jim není primárně určen. Tuto podmínku splňovala jen "Sama doma", se kterou se krásně a něžně hloupne. Po skončení pořadu jsem ani nevěděl, jaký je letopočet, ale bezpečně si pamatuji, že na mě celou dobu pomr(d)kávala a špulila červené rtíky moderátorka Křížková, což se mně dostalo pod kůži. A s tímhle filmem je to obdobné. Bezmála dvě hodiny bude na vás špulit červené rtíky, prsa a frndu Scarlett Johansson. A není to scifi, je to fakt. 60% ()

Reklama

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Seriously ? Bolestivě pomalé tempo doprovázející zdlouhavé a nezajímavé scény donekonečna a hlavně zde nejsou skoro žádné dialogy, což film dělá ještě pomalejším a nudnějším! Byl zde nějaký scénář ? Ano byl, Scarlett řídí auto, vozí cizí muže a vodí si je k sobě domů, aby se mohli nazí ponořit do podlahy, jak vynalézavé. Respektuji, že film se snaží být odlišný, ale na mě to absolutně nefungovalo. 1* za nahou Scarlett. Bolestivá zkušenost. ()

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

Obsah snímku síce sedí, no kto očakáva otvorené ústa z príletu vesmírnej lode na námestie v Sebedraží, odvracanie zraku pri porciovaní ľudí v E.T.-ho kuchyni, či čo i len chvíľku napätia pri samotnom únose, je rovnako vedľa, ako som bol JA. "Under The Skin" je totiž z 90% absolútne experimentálnym snímkom, ktorý nemá za úlohu zobraziť udalosti či situácie, klasickým, očakávaným spôsobom, na ktoré je divák bežne zvyknutý. Tento snímok je určený najmä pre tých, čo nevideli Scarlett Johansson v gaťkách s pár kilami navyše (no tak či onak by dostalo "co proto"!), alebo chcú dokonale spoznať detaily interiéru dodávky, v ktorej sa odohráva takmer polovica príbehu. Nemožno povedať, že by ma "Under The Skin" vďaka odlišnému spracovaniu vyslovene nezaujal, no išiel tak trošku mimo môj obzor. ()

Arbiter 

všechny recenze uživatele

Scarlett lovná nebo lovená. ___ Under the Skin je skvělý pocitový snímek, kde motivy schované za precizním zvukem a snímáním kamery jsou až překvapivě banální - což ale nesnižuje jejich přitažlivost. Snímek je paletou. Je obrazem, u kterého J.Glazer pečlivě zvolil rám, plátno, vhodnou techniku kresby a načrtl několik základních rysů. Mnohé ze samotné tvůrčí práce ale nechává na divákovi. Takový přístup mě osobně téměř vždy baví. ___ Jen těžko hledám slov, kterými vyjádřit, jak moc se Glazerovi povedlo mě znejistět a vyvolat ve mně svým syrovým podpisem pocit zmatené fascinace. Dojmy zrají i druhý den a jednotlivé obrazy se vrací do vědomí... Když mouchy slepě vrávorají za světlem a v tobě se utopí, Kým jsi ty? Lovec nebo lovná? V objetí betonu loví, v objetí jehličí prchá. Ale i tak, kým jsi? A před kým utíkáš a koho naháníš a k čemu? Víš to aspoň ty? ()

Galerie (55)

Zajímavosti (27)

  • Tento film Jonathana Glazera je teraz medzi výskumníkmi považovaný za jeden z najdôležitejších súčasných skúmaní rodových identít a rolí, pretože najtrvalejšia pozornosť filmu sa týka nahoty a hodnoty Scarlett Johansson ako sexuálneho objektu namiesto vysvetlenia toho, ako rod zostáva kultúrnym fenoménom. (Arsenal83)
  • Prvá dialógová linka sa objaví až po 13 minútach filmu. (Arsenal83)

Reklama

Reklama