Reklama

Reklama

Reklama

  • Rusko Branded (více)
Trailer 2

Obsahy(1)

Díky globální dohodě, firmy převzaly kontrolu nad lidskými mozky a lidem byla naočkována pasivita, závislost a totální poslušnost. Jediná osoba, která se postavila proti těmto skrytým silám je Misha Galkin (Ed Stoppard). Začíná tak boj o pravdu, která rozhodne o dalších osudech lidské populace. (LIVINGDEAD)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (15)

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Tohle byl docela zajímavý nápad, TOTÁLNĚ ZAVRAŽDĚNÝ NAPROSTO ZPRASENÝM ZPRACOVÁNÍM! Rádoby artové nesmysly, následně vysvětlované dalšími nesmysly, nuda, při třetím dějovém asi-zvratu jsem už autorům nadával do kreténů. Tohle nemělo co dělat rozmatlané na 106 minutách filmů, tohle měl být kraťas do maximálně dvaceti minut. ~ Netuctový nápad zesraně zpracovaný. Tfuj a zklamání. ()

LIVINGDEAD odpad!

všechny recenze uživatele

OBSAH: Díky globální dohodě, firmy převzaly kontrolu nad lidskými mozky a naočkovali lidem pasivitu, závislost a totální poslušnost. Jedinou osobou, která se postavila proti těmto skrytým silám je Misha Galkin (Ed Stoppard). Začíná tak boj o pravdu, která rozhodne o dalších osudech lidské populace. HODNOCENÍ: Filmové psychologické drama o tom, jak se z nuly stává reklamní agent. Ten po obětování červené krávy, vidí u lidí balóny, které představují špatnou stravu. Vyloženě agitace proti FAST FOOD žrádlům a proti obezitě. Scifi? Neuvidíte ani sekundu! Pouze Jů a Hele v oblacích. ()

Reklama

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Keď sa Rusáci nafetujú, zakúruje im to a toto z toho vznikne. Pochopil som o čom im išlo, ale konzistentnosť filmu je úbohá. Zachraňujú to len cecky Sobieskej a aktuálnosť témy. Ale musia sa ešte veľa učiť, aby to bolo pozeratelné a plnohodnotné aj pre európskeho diváka, o americkom ani nehovorím. 1 z 5 ()

n3uro 

všechny recenze uživatele

Myšlenka zajímavá (i když mně to nepřišlo až tak originální...), scénář trochu kostrbatý, provedení otřesné. Samozřejmně film doslovně vypovídá o dnešním marketingu a v podstatě o jednom ze světových problémů, to není tajemstvím snad už nikomu. Jen je škoda že rozpočet nebyl větší nebo scénář nedostal do ruky někdo s většíma zkušenostma. Škoda, mohl to bejt pěkně hustej mindfuck. P.S.: Trailer je sakra lepší a to nejen qr kódům vedoucím na... Kdo chce, ten si to najde :) ()

MiniRecenze 

všechny recenze uživatele

Pouze dvě věci tady hodnotím pozitivně.Myšlenku,která pojednává o marketingové válce a Leelee Sobieski na kterou se pěkně dívá a je to taky jeden z důvodů,který Vás DONUTÍ film do dívat do konce.Pak je to strašné a nezachrání to ani konec(fantasy vsuvka),který by měl ve Vás vyvolat lepší ohlas,ale přes délku filmu to bude skoro nemožný úkol.Nepamatuji se,že by mě film tak tvrdě uspal.Je to opravdu jedna velká nuda.Snímek působí jako: ZÁVAŽÍ NA VÍČKA OČÍ!!! ()

Galerie (32)

Reklama

Reklama