Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Legendární závoďák Blesk McQueen z ničeho nic zjistí, že ho nová generace závodních aut poslala mimo závodní dráhu, kterou nade vše miluje. Zpátky do hry mu může pomoci pouze mladá automechanička Cruz Ramirezová, která však sama pomýšlí na vítězství a inspirace od Doktora Hudsona Horneta. Slavný závoďák s číslem 95 musí ve Zlatém pístu všem dokázat, že nepatří do starého železa. (Falcon)

(více)

Videa (37)

Trailer 7

Recenze (263)

luka4615 

všechny recenze uživatele

Skvělé završení trilogie Bleska McQueena, které předává symbolické otěže mladším závodníkům. Celý koncept třetích Cars se nese v tomto duchu. Je zde znatelný vývoj všech postav v Bleskem v čele, což mi v některých scénách velmi silně evokovalo Sylvestera Stallonea z filmu "Creed". Cars 3 však oproti trenérovi Rockymu místy ztrácí dech, přičemž na tento detail trpí zejména rozvláčná první polovina. Naštěstí pak přijde polovina druhá, v níž se všechny rozehrané katarze vyřeší a nastoupí ono závodění, které v ozvěně času nostalgicky připomene první "Cars". Rovněž musím pochválit animaci, která si místy vážně nezadá s realitou. Právě na této stránce je vidět ten největší pokrok animátorů z Pixaru. Co tedy dodat za závěr? Cars 3 je filmem, u nějž se hodně hraje na nostalgickou strunu. Rovněž je i dialogově zhuštěnější, což se občas negativně odrazí na dynamice celého příběhu. Ale vzhledem k výborné animaci a skvěle nasnímaným závodům to snímku rádi odpustíte a budete si užívat poslední velkou jízdu Bleska McQueena. Skvělá práce! „Get ready for what's comin'. More speed, more horsepower. More of everything.“ ()

JohnCZ 

všechny recenze uživatele

Logické vyústění trilogie, které po slabší dvojce vrací značce směr a zároveň ji zakončuje tak, jak se pro správné sportovní drama sluší a patří. Humoru sice oproti jedničce výrazně ubylo, dramatu naopak přibylo a vlastně to i dává smysl, vzhledem k tomu, že stejně tak, jako jedna generace dospěla s Toy Story, další to má takto s Cars. Troufám si až říci, že třetí díl je především pro ně, protože na poměry dětského animáku je trojka překvapivě pomalá, navrací se ke komornímu pojetí jedničky a vlastně dokonce zachází ještě o kousek dál. ()

Reklama

malylada 

všechny recenze uživatele

Čekal jsem trošičku více zábavy od tohoto výborně vypadajícího pokračovaní. Originalitou příběh nekypí, ale nadá se upřít plno nápady, které občas příjemně překvapí a potěší. Animák určitě brzdí střední pasáž, která se táhne v typickém klišé duchu a i přes sympatické autíčka jsem od Pixaru zvyklý na jistou úroveň a nestačí pouze výborná animace se vším ostatním na půl plynu. Závěrečné předávání štafety McQueena mě úplně nepotěšilo a od mega závodu si slibuji vyšší obrátky. Auta patřily k těm pixarovkám, zaměřené více na děti a tak to i zůstalo. Wou efekt jedničky se nedostavil a otázkou zůstává, zda již trojka nepřišla pozdě.......6/10 ()

Danny F. 

všechny recenze uživatele

Jako druhé pokračování by to bylo perfektní. Jako první film je i tento plný emocí, asfaltových, kamenných i písečných dráh, příjemného humoru, rychlých vozů i starších veteránů a příběhem rovný realitě. Jde o zralejší pokračování co se opravdu povedlo. Až na změnu dabingu u určitých postav. 90% ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Pixar se snažil vymezit k druhému dílu a snaží se zamaskovat vůbec jeho existenci. Takže zde máme znovu hlavně závodění, žádný animovaný a okolečkovaný James Bond se nekoná. Co napsat k zápletce? Spousta velkoprodukcí v čele s Myšákem ve znaku absolutně rezignuje na scéniristickou stránku a tak příběh vykrádá Rockyho kde to jen jde. Zhruba o nějakých 10 minut dříve mě došlo i samotné "šokující" odhalení na závěr. Nedokážu si moc vysvětlit, proč zrovna Auta, které považuju za jednu z nejméně atraktivních Pixarovek mají na svém kontě už třetí díl. Už ten první za moc nestál. Naštěstí diváci v kinech tohle pochopili a tak Jednička vydělala při rozpočtku 120/462, u Dvojky 200/562 a Trojka 175/380. Další díl by tedy snad hrozit neměl. A z těchto čísel kdy tahle série zase tolik ani v minulosti nevydělávala musí být absolutně zřejmé že důvod vzniku dalších pokračování je jen a pouze prodej hraček a předmětů spojených s touhle značkou. Komentovat to, že se Pixar tímhle propadá do bahna stále hloub už snad ani není potřeba. 50% ()

Galerie (73)

Zajímavosti (19)

  • Celosvětová premiéra proběhla 10. června 2017 v Los Angeles. (Varan)
  • Tvorcovia sa nechali inšpirovať okruhom Daytona 500 z Floridy, kde sa snažili nasať jeho atmosféru. Získali množstvo užitočných informácií, trebárs štvornásobný šampión NASCAR Jeff Gordon im vysvetlil rozdiel medzi mladým a starším pretekárom. (krasomama)
  • Aby vše působilo ve filmu věrohodně, přizvali tvůrci ke spolupráci závodníky a trenéry ze závodů NASCAR. Podle některých legendárních závodníků dokonce vytvořili postavy (jedná se o tři veterány, kamarádící s trenérem Čmoudíkem, jehož předlohou byl také skutečný člověk). (ČSFD)

Související novinky

Pixar se vydá cestou originality

Pixar se vydá cestou originality

16.05.2019

Pouze jeden z pěti posledních filmů od studia Pixar nebyl pokračováním zajeté značky. Tím snímkem byl Coco, zbylé tvořily Hledá se Dory, Auta 3, Úžasňákovi 2 a letošní Toy Story 4: Příběh hraček. To… (více)

Toy Story 4 dorazí v létě 2017

Toy Story 4 dorazí v létě 2017

07.11.2014

Pixar nám příští rok nabídne hned dva originální filmy. V hlavě bude příběhem pěti emocí malé holčičky a The Good Dinosaur nám představí apatosaura s dobrým srdcem. Od roku 2016 se ale Disneym… (více)

Reklama

Reklama