Reklama

Reklama

Fotky zítřka

  • USA Time Lapse
Trailer

Tři kamarádi objeví stroj času, který pořizuje fotografie ze čtyřiadvacet hodin vzdálené budoucnosti. Začnou ho využívat k tomu, aby vyhrávali v dostihových sázkách. Všechno jde hladce, dokud nezačne být jeden chamtivější než druhý... Tři kamarádi kolem dvacítky najdou v domě zmizelého souseda obrovský fotoaparát. Na pořízených snímcích jsou zachyceni v situacích, které nepoznávají. Přijdou na to, že se jim události na fotkách přihodí až za čtyřiadvacet hodin. A tak je napadne, že by tenhle úžasný vynález mohli využít pro vlastní účely. Začnou v dostizích sázet na vítězné koně, jejichž jména se objeví na obrázcích z budoucnosti. Bookmakerovi ale začne brzy připadat série jejich výher podezřelá a trojice přátel bude muset použít přístroj k tomu, aby si zachránila život. (Cinemax)

(více)

Zajímavosti (7)

  • Na uvedenie tej správnej atmosféry v istých okamihoch sa použil podmaz podobný ako vo filme Donnie Darko (2001), teda pieseň "Mad World" (Gary Jules). (Arsenal83)
  • Dej tohto filmu je veľmi podobný bollywoodskemu filmu Aa Dekhen Zara (2009), v ktorom DJ nájde kameru, ktorá vidí do budúcnosti, čo využíva pre svoj osobný prospech. (Arsenal83)
  • Postava Dr. Heideckerovej (Sharon Maughan) je takmer určite reprezentáciou Martina Heideggera, nemeckého filozofa, ktorý písal o poňatí smrteľnosti a účinkoch času a neskôr o zbližovaní ľudstva a technológie. (Arsenal83)
  • Postava vedca pána Bezzeridesa bola založená na skutočnom vedcovi v prísne tajnom vedeckom jadrovom laboratóriu v Los Alamos v Novom Mexiku, rodnom meste režiséra Bradleyho Kinga. (Arsenal83)
  • Dej tohto filmu je veľmi blízky epizóde Twilight Zone (1959–1964) . V epizóde A Most Unusual Camera (S02E10), odvysielanej v roku 1961, zlodeji ukradnú fotoaparát z obchodu a zistia, že dokáže fotiť udalosti v blízkej budúcnosti a pokúsia sa ho použiť na víťazstvo v dostihoch. (Arsenal83)
  • John Rhys-Davies nakrútil dve scény zobrazujúce pána Bezzeridesa. Tieto dve scény nakoniec z filmu vystrihli, filmári sa Rhys-Daviesovi ospravedlnili, ale uviedli jeho meno v záverečných titulkoch. (Arsenal83)
  • Tvorcovia si film financovali úplne sami a scenár napísali tak, aby sa zmestil do limitov ich obmedzeného rozpočtu. (Arsenal83)

Reklama

Reklama