Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Tři úžasné herecké proměny, tři herecké úkoly vynikající české herečky Dagmar Havlové ve třech příbězích Klára, Tony a Tereza.  25. července 2012 začal režisér Jiří Strach natáčet dalšího dílu cyklus Setkání s hvězdou. Tentokráte je tou hvězdou paní Dagmar Havlová. Setkání s hvězdou je cyklus, který si předsevzal, že představí herecké hvězdy v extrémních podobách. Napsat takové texty pro hvězdu umí jen ti nejlepší. V případě Setkání s hvězdou Dagmar Havlovou je tou scenáristiskou „hvězdou“ Hana Cielová, což není jen zkušená televizní autorka, ale taky třeba programová ředitelka Febiofestu! Hana Cielová napsala dvě povídky a dala jim ženská jména: Tony a Tereza. Třetí povídku napsala scenáristka a režisérka Lenka Wimmerová a dala jí také ženské jméno – Klára.

Klára  Starší manželé Klára a Jindřich jedou pobýt na chalupu se svým synem Davidem a jeho přítelkyní Mirou. Letní idylka těchto dvou párů ale skončí ve chvíli, kdy Klára náhodou zjistí, jaký vztah je mezi jejím manželem a Mirou.

Tony  Hořká komedie o zapomenuté Tony Bránové, která propadla alkoholu a chátrá, ale přijme nabídku mladého novináře Karla Loužičky, že ji opět vrátí na výsluní. Až posupně Tony zjišťuje jeho původní záměr, který není tak nezištný, jak se původně zdálo.

Tereza  Lektorku HAMU Terezu, která připravuje svého studenta Tomáše na prestižní soutěž, po letech kontaktuje její bývalá láska, světově proslulý klavírista, jenž v mládí utekl do Ameriky a přijel do Prahy koncertovat. Tomáš sice chodí s baletkou Elou, ale přitom vhlíží k Tereze, pro niž Tomáš představuje bolesntou vzpomínku na promarněnou šanci s klavírním mistrem. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (25)

Tosim 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

První povídka je správně nabitá emocemi, ničí ji obyčejný závěr. Druhá povídka je obyčejná právě tím "bulvár je vůl", i když je to fakt, moc se neodvázala ani ona, ani Dagmar Havlová. Povídka třetí je jen tak lehce načrtnutá a na divácích je, aby si domýšleli, víc, než je zdrávo. Přesto je to pořád nadprůměr oproti 90% televizní tvorby. To chceš! ()

mira007 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Dagmar Havlová ve třech povídkách s režií j.Stracha. Klára - zajímavá story , dobře vyprávěná a zahraná, ale naprosto nijakým koncem/ pointou, takže krom toho, že Stropnický stáhl podprsenku Anetě Vrzalové a Donutil se čím dál víc podobá Donutilovi nic moc. Tony - asi nejlepší story a pointa, herecky vděčné pro Dagmar i Novotného. Tereza - úplně mimo povídka bez pointy. Barbora Jánová jako ohebná tanečnice sexy, ale kdyby tam ta postava vůbec nehrála, tak se taky nic nestane. Preis supr, ale story bída. Podtrženo sečteno - dobré obsazení, celkem dobře vyprávěné,slabší story, průměrná tv zábava. ( mírně nadprůměrná) ()

Reklama

Tom_Lachtan 

všechny recenze uživatele

Klára: Něco takhle emocionální bych ani ve snu nečekal a co je ještě překvapivější, že to funguje, od tohohle tématu jsem to na tak malé ploše nečekal, v nějakém zvrhlejším anime o xy dílech možná, ale tady... Nu, velmi dobré, velmi dobré... Ale co já se vlastně divím? Vždyť to točil Jirka Strach! Tony: Nudnější povídka, která stojí jen a pouze na hercích a titulní Dagmar tu naštěstí kontruje Michal Novotný, který i přes štěněčí výrazy dokáže hrát, škoda nudnější zápletky. ´Tereza: klavír, klavír, klavír.. Nulová pointa, celá povídka jenom rozhodí kostky, ale figurkou netáhne ani jednou. Závěr: první povídka jasně nejlepší, ostatní bohužel hrozně strácí na scénáří, jako počest madame Dagmar to ale docela funguje, troufám si tvrdit. ()

Rosalinda 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Já si naprosto vrním. Všechny tři povídky byly obsažné, věrohodné, skvěle napsané a natočené a samozřejmě i zahrané. Strašně moc dobře se mi na to koukalo, až mě mrzelo, že je to tak krátké. Ale i v krátké povídce se dá vyjádřit podmanivá myšlenka.... A když jsou k tomu skvělí herci i ve vedlejších rolích, tak není co řešit. Paní Dagmar předvedla opravdu skvělé a pro mne nezapomenutelné výkony. Obdivuji ji už dlouho, ale dnes večer mi opět dokázala, jaká je to skvělá herečka, dáma a krásná ženská. Velký obdiv. Je tam něco, co mě nepustí k úplně plnému hodnocení, protože tam přece jen směřují filmy jiného kalibru, ale na takový nedělně večerní TV film, tak to by u mě dalo jednoznačnou desítku. ()

ti88na 

všechny recenze uživatele

Dagmar Havlovú nemám veľmi rada, ale dnes ma presvedčila, že je dobrá herečka. Hlavne v prvej poviedke ma úplne dostala, tie emócie boli veľmi silné a dokázala ma strhnúť a vzbudiť moju empatiu. Táto prvá poviedka bola z troch tá najlepšia a najzaujímavejšia. V druhej hrala taktiež výborne, celkom odlišnú úlohu, ale bola veľmi presvedčivá. Tá zápletka bola však postavená trochu na vode. A tretia, no čo ja viem, a o čom to vlastne bolo? Asi len o hre na klavír, ale hralo im to pekne:) Potešilo vidieť mladého a starého Brzobohatého, ale pán Radoslav dostal málo priestoru a syn Ondrej ho mal celkom dosť, ale samotná postava mu umožnila predviesť len muzické umenie, nie to herecké. ()

Galerie (14)

Zajímavosti (2)

  • Závěrečná scéna u první povídky se natáčela na hřbitově v Benešově u Prahy. (petr.trep)
  • V tretej poviedke chcela ísť Tereza (Dagmar Veškrnová-Havlová) s Tomášom (Ondřej Brzobohatý) do opery hlavným vchodom, ktorý bol však zamknutý, preto vošli služobným. V ďalšie scéne však Tereza už vybiehala z budovy hlavným vchodom a o chvíľu ním aj znova vošla. (ti88na)

Reklama

Reklama