Reklama

Reklama

Zora Ulla Keslerová: česká královna exploatačního filmu

Trailer

Obsahy(1)

Dokument Zora Ulla Keslerová: česká královna exploatačního filmu je portrétem výjimečné české herečky světového formátu. Zora Keslerová na ploše celovečerní stopáže, vypráví o vzniku kultovních filmů jako je Antropophagus, nebo Cannibal Ferox a vzpomíná na italské mistry žánrového filmu Lucia Fulciho, Joe D´Amata, či Bruna Matteie. Během vyprávění o snímcích, ve kterých ztvárnila nezapomenutelné role, odhaluje příběh neobvyklého života, houževnaté povahy a touhy jít za svým snem. (CS Film)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (20)

klukluka 

všechny recenze uživatele

Pořád se tady jen pracovalo. Film o herečce nabité sexem mohl a měl být pikantní. Téhle přísady v něm nebylo ani za mák. Celkově to byla dost nuda na téma “a na co si vzpomenete v souvislosti s tímhle filmem?”. Jsem rád, že filmaři tuhle naši opomíjenou sexbombu tímto dokumentem odškodnili za náš předstíraný nezájem, osobně bych si ale výsledek uměl představit podstatně atraktivnější, pikantnější, bulvárnější. Zajímaly by mě Ulliny milostné avantýry, zajímaly by mě její vztahy s českými herci, kterým se o svobodném cestování do Itálie mohlo maximálně zdát, zajímaly by mě její upřímné pocity z její filmové kariéry, resp. kariér, které jako by se nikdy pořádně nerozvinuly, zajímalo by mě toho moc a v tomhle filmu z toho nebylo prakticky nic. Točili ho seriózní milovníci brakového filmu, šprti bez fantazie. ()

Gorehound 

všechny recenze uživatele

Úžasný, informatívny dokument, s veľmi sympatickou Zorou ktorá v komunistickom zriadení dokázala neskutočné a vybudovala si na našich milovaných(teda mojich určite) kulťákoch kariéru a vôbec to nepopiera, práve naopak. Množstvo periel a perličiek o slávnych hercoch a režiséroch, o Zore samotnej, vynikajúce. ()

Reklama

obitus 

všechny recenze uživatele

V kontextu českého dokumentu vyjímečné dílo, a to ani ne tak svým zpracováním (mluvící hlavy prokládané ukázkami filmů), jako obsahem. Asi vůbec první celovečerní dokument, zcela věnovaný eurohorroru, konkrétně té nejvýraznější české stopě, jaká byla do jihoevropské horororvé kinematografie udělána. Zora Ulla Keslerová má na co vzpomínat a dělá to s chutí, kterou ocení především znalí fandové. Pokud vám jsou jména filmů, které vidíte v její filmografii, známá, její vyprávění, doplněné o zasvěcené komentáře Martina Jirouška, si užijete. V opačném případě jí dejte šanci, aby vám otevřela dveře k tomu nejlepšímu, co bylo kdy natočeno. ()

tenebrae86 

všechny recenze uživatele

Výborný dokument režiséra Romana Vojkůvky, který má na svědomí mimo jiné párek pro mě celkem kultovních hororů 'Total Detox' a 'Někdo tam dole mě má rád'. Pro mě, jako fanouška brakových italských hororů ze sedmdesátých a osmdesátých let je tento dokument naprostá pecka. Nesmírně poutavé povídání o legendárních tvůrcích, jako jsou Lucio Fulci, Umberto Lenzi, George Eastman, Joe D´Amato nebo třeba Bruno Mattei a o natáčení kultovních snímků, například 'Cannibal Ferox' , 'La ragazza del vagone letto' nebo 'La Vera storia della monaca di Monza'. Spousta unikátních informací a zábavných historek z úst jedné z tehdejších hereckých ikon béčkové italské tvorby, kde hlavní roli hrál sex a násilí, prokládané komentářem filmového kritika a žánrového odborníka Martina Jirouška. Zora se mi hodně líbila v atmosférické pecce 'Antropofág', ale jinak jsem ji vždycky vnímal spíše vlažně. To asi hlavně proto, že jsem o ní vlastně nic moc nevěděl. Nedávno jsem však četl její neméně skvělý rozhovor pro Howard a herečku si velmi oblíbil jako osobnost. A tento vyčerpávající dokument to jenom podtrhává. Docela drsná a zdravě sebevědomá žena, se pro mě stala jednou z nejzajímavějších českých hereček. Nejvíce mě asi pobavily vzpomínky na Fulciho, důvod proč někteří herci šli do natáčení 'Žen od hluboké řeky' a pak ten žárlivý Hapka, ten mě fakt rozesmál :). Díky tvůrcům, za skvěle odvedenou práci. ()

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Tak kukám, že (s výnimkou komparznej role vo Vtedy v Amerike a predabovaného šteku v Perinbabe) som s Keslerovou videl len Antropofága. Filmársky je to slabšie; väčšinu času v smyčke prelínanie dvoch statických kamier snímajúcich striedavé rozprávanie dvoch ľudí  s archívnymi zábermi (ona + komentár + ukážky), ale holt Vojkůvka je furt amatér. Na druhú stranu sme radi, že ho tu máme, a k osobe herečky z video nasties a talianskych brakov sa tento prístup hodí. Štyri hviezdy nedám, ale dúfal som, že dnes, keď už z ITA brakov čumím len Argenta, ma to donúti zohnať si aspoň jeden, a hej, dám si Hansel e Gretel (a možno časom ešte ten český Řetěz). Ps: Fulci musel byť haluzár. ()

Reklama

Reklama