Režie:
Olivia WildeKamera:
Matthew LibatiqueHudba:
John PowellHrají:
Florence Pugh, Harry Styles, Olivia Wilde, Chris Pine, Gemma Chan, Nick Kroll, Douglas Smith, KiKi Layne, Timothy Simons, Kate Berlant, Dita Von Teese, Asif Ali (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Americký psychologický thriller režisérky Olivie Wilde pojednává o Alici, ženě v domácnosti z 50. let (Florence Pugh), žijící se svým manželem (Harry Styles) v naoko dokonalém vztahu. Záhy se však Alice začne obávat, že jeho okouzlující společnost možná skrývá znepokojivá tajemství. (Vertical Entertainment)
Videa (3)
Recenze (359)
Táto očakávaná novinka schytá čo to od kritikov asi najviac z toho dôvodu, že podobné filmy sa točili cca pred 20-30- rokmi, ale spomínať ich nebudem, pretože by išlo o jasné spoilery. Každopádne sa mi okrem vizuálu páčilo, že pre každého bude film o niečom inom. O tom, kam môže dospieť manželstvo v dobe workoholizmu, o nešťastnej snahe mnohých mužov zachraňovať manželstvo prílišnou dominanciou, o kritike kapitalizmu, o kritike komunizmu, alebo skrátka len o povzdychnutie nad tým, že únik do virtuálnej reality (zatiaľ) sociálnych sietí je čím ďalej tým viac zdanlivo najlepším riešením. Len prečo dej naštartovalo zrovna padajúce lietadlo, som príliš nepochopil. ()
Zajímavě zahraná atmosférická vztahovka. Bohužel scénář je děravý jako paměť hlavní paničky. Věnovat se hodinu a půl vykreslování světa a to zajímavé, nosné odbýt během chvilky, to zamrzí nejvíc. Nahozené motivy vztahu muže a ženy v současné společnosti jsou odbyté... zabité bez patřičného kontextu. Chování některých postav, je vyloženě zarážející. Pine a ten jeho odchod měl znamenat co? Florence Pugh ale hraje jako o život a i toporný Styles vedle ní pookřává. Hodně zachraňuje suveréní režie Olivie Wild, ale v závěru se rozpadající příběh jí dost podráží nohy. Vizuální stránka ovšem super. Příště jistější scénář a dopadne to. Powellova hudba famózní. ()
Audiovizuální pecka. Sledovat tenhle film, jehož natáčení poznamenalo vztahy na place a vyvrcholilo to plivancem na festivalu v Benátkách, byla jedna velká radost. Florence Pugh a Harry Styles by měli dostat oscarové nominace, stejně tak i dvorní kameraman Darrena Aronofskyho Matthew Libatique. P.S.: Harry Styles je ukrutně sexy. ()
Vybrakovaný Ira Levin s blazeovaným asexuálním slizounem a bezkrkou mladou-starou tetosteromovou jitrnicí, která se těžkotonážně prdelí po plátně stylem, že jí na hodině baletu raději navlíkli na trikot stínítko od lampy, na šestadvacet vyžilý maras, tohle bude zajímavé sledovat do čtyřicítky. No ony ty Stephordské paničky jely jiné vizuální bomby, co je ale důležitější: zároveň i obsahové. Slabá, přebarvičkovaná vykrádačka. Kdo četl, ví. ()
V rukou lepšího a zkušenějšího režiséra a možná i lepšího scénáristy by se ze zápletky rozhodně dalo vyšroubovat víc, ale finálních 20 minut bylo skvělých a plot twist byl nečekaně děsivý. Stepfordské paničky vs Vesnice vs Matrix. Chválím hudbu, Libatiqueovu vymazlenou kameru a jako vždy skvělou psycho Florence Pugh. Abychom se díky současných technokratům toužících po moci a stavu světa za pár let také všichni neocitli ve Victory. ()
Galerie (39)
Zajímavosti (10)
- Podľa režisérky Olivie Wilde to bol prvý film, ktorý sa natáčal v Kaufman Desert House, ktorý preslávila fotografia Slima Aaronsa „Poolside Gossip“. (belinko)
- Název filmu se objeví až před závěrečnými titulky. (griph)
- Ve scénáři byla Bunny (Olivia Wilde) přítomna ve scéně u večeře, ale Olivia Wilde odstranila svou postavu ze scény, aby mohla režírovat zpoza kamery. (mikki089)
Reklama