Recenze (112)
Základna (2019)
Ti, kdo tomuto filmu dali odpad, ať se jdou léčit...emočně silný... ne bezchybný, ale i tak mocný zážitek...
Greyhound (2020)
Intenzivní..bez zbytečného patosu. občas nepřehledné... každopádně příjemné překvapení..
Krvavá nevěsta (2019)
Zábavná, odpočinková jednohubka..
Le Mans '66 (2019)
Jednoznačně nejlepší film roku 2019 - obrovský filmový zážitek..Tento film je přesně ten důvod, proč jít do kina...Mistrovsky zvládnuté drama.. Smekám...
První člověk (2018)
Hodně pomalu plynoucí, chvílemi nudný...ale i přesto celkově silný..
V pasti (2018)
Z mého pohledu naprosto nudné a nezáživné.. Celý film jsem doslova protrpěl.. Něco málo má společného s Mlhou, ale...
Největší showman (2017)
Veliké překvapení..vyřazující pohoda a obrovská energie...výborná choreografie a hudba..
Pacific Rim: Povstání (2018)
Totálně zbytečný, nezajímavý, hloupý a stupidní kus splašku..
12 hrdinů (2018)
Celkově velice slabé, nudné...
Godless (2017) (seriál)
Zklamání. Kromě prvního a posledního dílů jedna veliká nuda. Zápletka by dala jeden 1,5 hod. dlouhý film, tak proč k tomu přidávat těch dalších 6 hodin o ničem.