Poslední recenze (7)
Armageddon (1998)
Vždycky jsem k realističnosti akčních filmů hodně tolerantní. Jenže když vim, že kousek izolační pěny způsobil zkázu Columbie a tady ten raketoplán schytá kopu velkejch šutráků a pořád to "ta důležitější" část posádky přežije, tak to už je i na mě moc. Jinak všechny ty obrázky vypadaj fakt moc hezky a je to docela zábava.
Přátelé (1994) (seriál)
Nevím, co napsat. Stačí si přečíst všechny ostatní pětihvězdičkové komentáře. To co se tady dařilo po celou dobu 10-ti sérií se jinému seriálu nemusí podařit ani v jediném díle.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Kdysi patřil HIMYM mezi mé top 3 seriály. Zejména první tři série stály za to. Jenže... dnes máme k dispozici ke shlédnutí skoro 6 celých sérií a já už si delší dobu uvědomuju, že na tenhle seriál koukám jen tak ze setrvačnosti. 1. série***** 2. série***** 3. série***** 4. série**** 5. série**a půl 6. série*** 7. série*** 8. série*** (po 9. dílech)