Recenze (60)
Sebevražedný oddíl (2016)
Nadupanej casting, spousta penez, masova reklama... tak proc je to takovej sh*t? Akce nulova, celej film se vlece a priserne nudi, hudba se vubec nehodi, trailery co lakaly na kopec srandy... kdeze? Jedinej, kdo je vtipnej, je stale dokola ta bloncka, ale ke konci uz se i tohle moc opakuje... jo a jared je supr joker, ale jen se tam bohuzel mihne. Nechybi ani willsmithovsky pasaze o rodine a slzach a to ne jednou, dvakrat ani trikrat (vazne by na to mohl uz vzniknout spesl zanr). Proste 123 minut koukas na hodinky a doufas v zazrak, ze nekdo zarve, ozve se vtip nebo ukazou boobies. ee. Nejsem fanda DC a tahle vec me bohuzel nemohla presvedcit. Ale fajn becko, kdyz zrovna nemas do ceho pichnout :-)
Insidious (2010)
bál jsem se usnout...
Cyanide & Happiness (2005) (seriál)
Já z toho fakt nemůžu =D To je prostě taková klasa, že to ani neni možný! 100%
Saw 3D (2010)
Je to trochu brutálnější než jsem čekal... Nadšencem Saw jsem se nestal kvůli proudům tekoucí krve a vylézajím střevům, nýbrž pro jeho originalitu a famózně zpracovanou myšlenku, s cílem nikoli "vyhladit", nýbrž "pochopit". A to že si i ty nejotrlejší chlapy v sále zakrývali obličej rukama, hovoří o všem... Nic to ale nemění na faktu, že prominu-li toto bezdůvodné nafukování a prodlužování nechutných scén do maximalisticky nevyvážených výšin, je tento počin naprosto dokonale sedícím puclíčkem k celé skládačce. A přestože bych ocenil spíše jakousi "fewer blood version" tak jsem si film výborně užil... 75%
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Nářezovka!!! Takhle má vypadat správná parodie! toť vše....
Já, padouch (2010)
příjemné překvapení... ale nebýt Minionů, tak by tahle "pohádka" byla absultně o ničem... ale jsou tam, takže jsem se válem smíchy na zemi, pokaždý když někdo z nich "promluvil"...xD
Hračka (1976)
Svěle pane Richarde... jedna z mých nejoblíbenějších...=) A scéna, kdy si bohatý šéf firmy přisune desetimetrový stůl k sobě a všem hostům se (bez odezvy a jakékoli známky poddaného odporu) vymění talíř s jídlem je naprosto jedinečná! =))
Blbec k večeři (1998)
=D ještě teď se směju když ho vidím...=DD pan "Piňon" =DDD tenhle film se mi usadí u mýho chechtacího traktu asi navždycky...=) takhle má vypadat správná forma francouzské komedie...pro mě trošku odkaz na legendární komedie s Pierrem Richardem...=) nejlepší hláška: "Máme ty práva!!" =DDDDD
Šestý smysl (1999)
Šestý smysl a geniální?... kdeže! film je sice úchvatný v každém směru, dokonce s nejlepší "bubu" kamerou, co jsem kdy spatřil, ale v mých očích je až smutně předvídatelný..., neboť ve chvíli kdy malý Cole prohlásí tu veleslavně mrazivou větu: "Vídám mrtvé lidi!" mi veškerá pointa filmu bohužel došla... nebýt toho, že jsem si v první čtvrtině zbytek filmu domyslel, tak bych unešeně usínal v krásně bojácném štiplavém strachu,...70%
Saw 3 (2006)
Nejslabší ze série, přesto velmi dobré! ... 65%