Recenze (13)
Zakladatel (2016)
Čtyři hvězdy za film. Né za toho sráče. Ray Kroc ...Fuck you!!!
Párty Hárd (2019)
Jediné co mi vadilo bylo to, že řezník do puntíku okopíroval moji oblíbenou scénu z Mandragory ... Jakože fakt slovo od slova. Ale beru to od něj jako poklonu Krysovi a Mandragoře jako takové ... Za mě bomba. Nesrat se s tím a ať jdou všichni se svým pohoršením do hajzlu. Ví přesně co dělá a dělá to čím dál tím líp ...
Vlastníci (2019)
Hvězdička navíc za Novotného a jeho bílé zuby ve tmě ;) Ale jinak kokotina až na tu jejich půdu.
Barva z vesmíru (2019)
Nicolasi ... Je čas to ukončit a přestat trápit tvé bývalé fanoušky ...
Králíček Jojo (2019)
Scarlett a malej tlouštík naprosto úžasní ... Česká stopa v pozadí mi taky udělala radost a celé to bylo zábavné a fakt neskutečně vtipné ... Zároveň si to zachovalo zvláštním způsobem vážnost a odkaz toho filmu je naprosto jasný ... Waitiki zase dokázal , že je dobrej ... Sakramensky dobrej, ale pořád mi u něho něco chybí... Takže za čtyři, ale o fous ;)
Rambo: Poslední krev (2019)
Kámo seš Král. Respekt !!!
Diego Maradona (2019)
Nikdo by to neustál. Nikdo !!!!!!!
Sierra Burgess je marná (2018)
Soundtrack TOP ...
Duna (1984)
Já to prostě vážně nedokážu ohodnotit ... :D :D :D
Mozek v plamenech (2016)
Další díl doktora House ... jen to bylo delší a o dost větší nuda. Mám rád Chloë Grace Moretz a docela i chápu, že na tuhle nabídku kývla. Prostě tu byl tak nějak prostor se ,,ukázat,, to se ale bohužel nestalo. Průser ...