Recenze (76)
Muži v naději (2011)
Lepší český průměr. Nesmál jsem se, ale aspoň dlouhou dobu usmíval. 55%
Král džungle (2007) (seriál)
Husto krutě přísná ulítlost na zabavení.
Modrá laguna (1980)
National geographic z tichomoří :-)
Fakta Barbory Tachecí (2009) (pořad)
Silně nesympatická a šišlající pani, co si o sobě myslí..
Poslední plavba (1999)
Jako jedině Céčkový film. 2x půlhvězda pro Dylana a Eriku!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
VŠE KONČÍ a skončilo! Člověk se těší na poslední díl a pak na konci čučí, že je po všem, definitivně! Tento závěrečný díl sice nenaplnil mé očekávání, byla tam dost hluchých a zbytečných míst, na druhou stranu nechybělo napětí, emoce a pořádná porce akce. Sbohem Harry, máš to za 85%.
Dobří holubi se vracejí (1988)
Jak to kdysi chodilo v protialkoholních léčebnách za "komára" v ultrahvězdném obsazení té doby.
Přepadení v Pacifiku (1992)
Nejlepsí Seagalovka! I když postav co zazářily bylo vícero, sorry Stevene ;-)
Autosalon (2005) (pořad)
Od roku 2010 má pořad slušnou úroveň a kvalitu, proto se na něj rád dívám a sleduji novinky z autoprůmyslu.
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Pořad o tom jak jsou naše Česko-Slovenské "hvězdy" vtipné/trapné/možné/nemožné/.., jo a o tom jak uměji uvařit ;-)