Recenze (76)
Komando (1985)
S přibývajícím věkem musím zvýšit hodnocení na maximum. Totální klasika s Arniem.
Lásky čas (2013)
Kdo by to řekl, že se výborně pobavím u této nenápadné romantické komedie. Odcházel jsem z kina v krásném rozpoložení, které vydrželo několik dní. Nejlepší byla první polovina filmu, kdy Tim pomocí své schopnosti se vracet do minulosti nadbíhal Mary. 80%
Skyfall (2012)
Jsem zvědavý, co bude James dělat v dalších bondovkách, když už ho v této chtěli hodit do starého železa a musel se zabarikádovat v domě jako v Sám doma ;-) Jinak Bardem silně připomínál Heathova Jokera z Temného rytíře. 80%
Letadlová loď Enterprise (2006) (seriál)
Dobrý dokument s komentáři přímých účastníků za spojeneckou stranu, jen škoda, že je tvořen převážně animací. 70%
Top Gear USA (2010) (pořad)
I když je to absolutní kopie a slabší odvar UK verze, tak je stále na co koukat.
Farma (2012) (pořad)
K názvu pořadu se hodí slovní hodnocení - hnůj, což je biologicky rozložitelný ODPAD = 0%
Za kačku svlíkačku (2009) (pořad)
I když se tam občas vyskytne obstojná "moderátorka" a člověk se někdy baví na účet volaného, tak to ani na tu jednu hvězdičku nemá!
Rady ptáka Loskutáka (2001) (pořad)
Občas se tam něco použitelného najde... 15%
Studoval jsem FLE (2005) (amatérský film)
NeStudoval jsem FLE, ale fakultu těsně vedle a PÍSEK by mi ani jednou nepomohl ;-) Pobavil jsem se, super dílko.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Jsem fanda seriálu, hraju fotbal na obdobné úrovni a tak vím, jak to v "pralese" chodí. Z počátku jsem byl z filmu nadšený (stejně jak z seriálu), ale pak jakoby mu docházel dech , začal vařit z vody tak, až mě chování pana Hnátka začalo iritovat! Jo a Ondra Vetchý nejlepší! 59%