Recenze (2 095)
Kingsman: První mise (2021)
Velke sklamanie. Ma to svetle chvile, ale aj tie casto nicia dlhsim tlacenim na pilu. Pribeh by mozno ako tak obstal v inom filme, ale nemozu len tak na zaver zvolat meeting par nahodnych postav a hovorit tomu sucast Kingsman serie. Ad boje, snazili sa, ale uprimne tou dobou uz som bola prilis otravena, nez aby som sa vedela len tak nadchnut, a za druhe pozretie mi nestoja.
Pivoting - My Friend Died! (2022) (epizoda)
Na mňa priveľa moming a tlačenia situácií do rádoby komického extrému. Slabšie, ale stále potencionálně enjoyable.
Pivoting - If She Could See Us Now (2022) (epizoda)
V štýle Sex and the city a podobných dievčenských partií, kde je super, že sa majú navzájom rady, lebo všetci ostatní majú problém s nimi vydržať. Rozprávajú ale rýchlo, prekvapivo nenudili, budiž.
Zpívej 2 (2021)
Už už som to nudou chcela vypnúť, keď začalo samotné predstavenie a to bolo vskutku cool, animátori sa vyblbli.
G. I. Jane (1997)
Pamätám si, že keď som to videla ako (ledva) teenager, zostal vo mne z vtedy neznámeho Mortensena silný dojem, ale spomienka bola, že si vychutnal rolu hajzla, ktorý to GI Jane komplikoval. Teraz v 2022 bol dojem z neho stále silný, ale už vôbec nie hajzlovitý, naopak. (Plus aj divnú kameru kompenzujúcu streľbu a výbuchy som tiež zaregistrovala až teraz. A tiež fešácky tým. :))
Spider-Man: Bez domova (2021)
Nie všetko fungovalo a boli aj miesta, kde som si predstavovala aké cool veci by sa mohli diať miesto nich, no ako celok je to dosť cool počin, pri ktorom sa človek nenudí. Súboj Spideyho a Strangea je veľmi pekný a ochota toľkých hercov sa vrátit k svojim niekdajším postavám v skrátenej verzii je príjemná.
Encanto (2021)
Pozitívne prekvapenie, lebo to odsýpa rýchlo, neustále sa niečo deje, a aj hromada nie tuctových pesničiek posúva dej dopredu. A žiadna postava nie je vyložene na facku. :)
Uklízečka - TNT (2022) (epizoda)
Ona je krásna zahraničná doktorka, živiaca sa kvôli chorému synčekovi ako upratovačka vo Vegas. On je fešácky mafiózo, ktorý každú chvíľu potrebuje z rôznych miest odstránit škvrny od krvi či párty. Keďže sa mu páči a pôsobí schopne, miesto guľky dostane dlohodobú brigádu a pomoc dostať syna konečne na liečbu. Je to skôr seriál pre ženy a ako taká som si pilot až prekvapivo užila, teším sa ďalej.
Matrix Resurrections (2021)
Ne dobré, stejně jako dvojka a trojka. Čekala jsem to horší.
K zemi hleď! (2021)
Neprináša to žiaden nápad. Áno, ľudia nie sú veľmi chytrí a často ani kvalifikovaní na svoju pozíciu. Áno, politikom ide primárne o vlastné záujmy a korporáciám o zisky. Áno, média a sociálne médiá ľudí kŕmia tým, čo ľudia chcú pozerať, takže nepodstatným rádobyzábavným balastom. ...A? Inak kebyže podobne ako ja chytíte nostalgiu na The Newsroom (seriál) (2012) alebo proste máte 4 minútky na to sa pozrieť, ako by to vyzeralo, kebyže vedci idú radšej do večernej serióznej show: https://www.youtube.com/watch?v=XM0uZ9mfOUIv.