Recenze (60)
Česko na grilu (2024) (pořad)
Namet dobrý, ale provedení hrozné. Mezi moderátory není žádná jiskra, placaji se v tom jako ryba na suchu. Je to utahany, není to ničím zajímavý. Docela zklamani.
Ve varu (2024) (pořad)
Uvodni zaber na borca, co leží na kuchyňské lince v botech, pokračuje receptem "z lokálních surovin", jehož součástí je hlavne mangold. Možná tak, pokud máte v místě bydliště Makro. "Fish cake", neboli "udělejte kuličky a z kuliček placku, se dá nazvat i cesky karbanatkem. Polovina slov cesky a polovina anglicky mě nehorázně s_re. Kamera je kapitola taky sama o sobe. Detailní pohled na jídlo, kdy vidíte z celého talíře pět milimetrů, pusobí strašně amatersky. Vyhypovanost pořadu mě opravdu nehorázně irituje. To už tady bylo jednou s Kamilou Rundusovou a od té doby to nemůžu vystát. Za mě další zbytečný porad.
Víkendová Snídaně (2022) (pořad)
Proč by někdo měl potřebu o víkendu sledovat takovej ubohej porad? Nova jde do kopru už drahnou radku let, tímto jenom korunovala svou ubohou tvorbu.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Tak jsem to po dvou měsících trápení dokoukala, šílená nuda. Seriál by se dal zkrátit na první dva díly a díl poslední a úplně by stačilo, zbytek dílů byl slusnej bullshit. Dlouhý, nudný a úplně o ničem. Bolest byla se dívat i na dva hlavní hrdiny - Nicole nemá ve tváři absolutně žádný vyraz, díky botoxu se nedokáže ani usmát, Hugh byl pro mě odpornej teda vždy, ale tady je ultra slizkej hnusak.
Stranger Things (2016) (seriál)
První dvě série mě seriál více méně bavil a považovala jsem ho za to lepší, co nám dnešní tvorba může nabídnout. Nicméně po shlédnutí 4. série musím říct, že lepší seriál neznám. Kulervouci podívaná.
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Člověk by řekl, že s přibývajícími seriemi bude seriál ztrácet na drivu, ale kua tohle byla jízda! Dvě nejeepictejsi scény z celého seriálu v jedny serii. BITCHIN!
Stranger Things - Kapitola devátá: Hon na Vecnu (2022) (epizoda)
2 a půl hodiny málo!
Maturitní ročník (2022)
Rebel Wilson mám ráda, ale tohle bylo hodně špatný.
Vyfouknutí (2019) (pořad)
POZOR SPOILER! Soutěž jako taková zajímavá, ale fakt mě nasralo, že vyhrála Deborah, přestože byl Janusz o hodně lepší.
Dark (2017) (seriál)
Ač jsem se první dva díly ztrácela v jednotlivých postavách, je to jeden z nejlepších seriálu, který jsem za poslední dobu viděla. Namet mě vystřelil z kalhot, děj skvělý, atmosféra geniální, soundtrack je nejvíc. Jak mi na začátku nesedli herci, na konci jsem hltala každou postavu. Jonas a Martha byli fenomenální. Bezkonkurenčních 100 %. "Perfektně se k sobě hodime, o tom nikdy nepochybuj."