Recenze (214)
Ulice (2005) (seriál)
Někdy unudí, jindy pobaví. Ale píše to kámoška, takže také z profesionální solidarity za 3 :-)
Silvestry Vladimíra Menšíka (1993) (pořad)
Nespoutaný živel, jeho historky mohu omílat dokola a stejně se znovu zasměji ...
Turbina (1941)
Myslim, že za toto ztvárnění se Karel Matěj Čapek - Chod rozhodně v hrobě obracet nemusí...
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Hodně silný film. "Pan herec" - Robin Williams - opět ukázal svůj neobyčejný talent pro dojemné scény.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Indy nás baví ... už brzy ...
Muž, který snil s orly (2006) (TV film)
Konečně nám ČT1 dokázala, že nejen americké, ale i italské romantické filmy přivábí mnohé diváky.
Jack Frost (1998)
"Dokud máš někoho ve svém srdci, nikdy ho neztratíš, Charlie." - "Kdykoliv se loučit mám, tak, lásko, pláču." - "Vždycky vás uslyším..." Silný příběh podbarvený skvělým Hansem Zimmerem a zakončený hitem od Hanson - Good lovin. Co dodat.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Poprvé jsem dala 3, ale když to vidíte potřetí, nějak si vás ten Heath Ledger získá. Kdo by tehdy tušil, že takový "hezounek" se jednoho dne promění v " Jockera všech Jockerů"...
Blade 2 (2002)
Při prvním shlédnutí jsem bodovala za 3, ale tehdy jsem byla poněkud ošizena o závěr, proto měním své rozhodnutí a zvyšuji skore.
Srdce k pronajmutí (1997) (TV film)
Pro ženy a citlivé muže hodně dojemný film ...