Recenze (331)
Americká krása (1999)
Tenhle film si snad ani nezaslouzim komentovat. Proste moje srdcovka.
Fotři jsou lotři (2010)
Bez skveleho obsazeni by film byl naprostej propadak. Vtipny sceny nebyly vtipny, spis trapny, pribeh neni moc zajimavej; v prvnim dile bylo jeste zabavny koukat na "prestrelku" Stillea a De Nira, ale trikrat uz je moc. Takze podivat→zahodit.
Hrátky s čertem (1956)
Jedna z mejch nejoblibenejsich pohadek, nemuzu jinak a dat plnou sazbu :)
Orel Deváté legie (2011)
Hmm, pribeh sam o sobe neni moc poutavej. Koukat na dva typky jak hodinu projizdej severni Britanii kvuli dustojnosti otce jednoho z nich si tvurci docela toufli a bohuzel se jim to nepodarilo, jak by asi sami chteli. Film je na muj vkus moc vlasteneckej a bez akce. Musim uznat, ze priroda je opravdu nadherna, kostymy zajimavy herci pekny, ale... Pokud vas bavej dlouhy putovni filmy bez dialogu, tak je pro vas tohle dilo jak delany.
Spolubydlící (2011)
Namet je dobrej, ale to je tak vse. Jediny co film jeste trosicku pozvedlo byl celkem dobrej vykon Leighton a samozrejme potesila protomnost Cama. Za to Minka teda, ta tomu dala. Celkove pak film pusobi pouze jako odstrasujici video pro budouci prvaky.
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
Komentuji po 4 dilech a zatim musim uznat, ze se mi to libi vic nez Spartacus: Blood and Sand. Stejne akcni, vic intrik, zvratu a o neco lepsi pribeh; hlavne se mi libi vysvetleni postav a to, že se scenaristi neboji jit do vsech temat, coz musim obdivovat.
Elektra Luxx (2010)
Elektra Luxx funguje o mnoho lepe nez Women in trouble, zvlaste asi proto, ze se autori zamerili pouze na zajimave postavy. Sebastian me opet mile prakvapil a film natocil nad moje ocekavani. Pribeh je vtipnej, vystiznej a netahne se. Postavy jsou prijemny, dokazou pobavit a herci jsou perfektni, co vic si prat?
Méďa Béďa (2010)
Ach jo, serial byl perfektni a oni z toho udelaj tohle... Pribeh je hloupej, postavy jeste vic, graficky zpracovani bedi a budu celkem slo, ale celkove spatny. Annu mam rada, ale jeji postava me iritovala a spravce parku byl teda taky neco. Proste se to nepovedlo... no uvidime co udelaj ze smoulu, po tomhle fiasku mam docela strach.
Fimfárum – Do třetice všeho dobrého 3D (2011)
Perfetkni, takhle jsem se dlouho u pohadky nebavila! Postavicky vyborny, pribehy inteligentni. Klobouk dolu pane Werich!
Hlavně nezávazně (2011)
Film ma v sobe zatracene hodne klise a scen, ktery by potrebovaly prekopat. Ale! Hraje tam Natalie, takze uz jen kvuli tomu se latka filmu zveda o dva stupne. Ashton ji celkem dobre doplnuje a celkove tak film docela dobra podivana.