Recenze (214)
Cizinec (2010)
Velmi příjemné a uklidňující, trochu oddech od hektických dnů. "I see." :)
Matrix (1999)
Veledílo, ke kterému nenalézám vhodný komentář...
Stalker (1979)
Nedokoukal sem, ale i tak je to pecka. Nebýt hry, nejspíš bych si toho nikdy nevšiml...
Vem si mou duši (2010)
Dal bych tomu dvě hvězdy ale ten úplně blbej konec mě dorazil. Tolik nesmyslností, to se jen tak nevidí.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Než sem se na tenhle seriál podíval, uběhlo pět let. Byl jsem k tomu hodně skeptickej, ale teď musím uznat chybu. Perfektní romantická komedie, která se zatraceně hodně přibližuje realitě "normálních" lidí.
Zakázaná zóna (2010)
Souhlasím s J*A*S*M, jinak si nejsem jistej jestli to nekončilo začátkem a nezačínalo koncem. To by pak bylo smutnější...
Žlutý (2006)
Nebylo to zlé, jen to postrádalo nějakou tu originalitu.
Re - cycle (2006)
První 3/7 filmu působí jako našláplý mysteriózní horor, ale pak se vše převrátí do fantastické cesty, což film zabilo. A nejsem si jistej jestli sem pochopil konec...
Pavouci z vesmíru (2010)
Grafické efekty a chvilkama i atmosféra jsou plusy, bohužel chybí příběh a tak nějak všechno ostatní.
Flashpoint (2008) (seriál)
Zatím to vypadá dobře, jen moc citů na takovýhle seriál. Uvidím jak to bude vypadat u dalších dílů.