Recenze (3 651)
Funebrák (1932)
Jistě, je to jen sled skečů, ale právě ten mi připadá velmi, ale velmi vtipný. Ano, plakal jsem... :-)
Kantor Ideál (1932)
Někdy může připadat, že to s těma pětihvězdičkama přeháním, ale...tenhle film je sice otřepaná červená knihovna o studentce, která se zamiluje do svého profesora, ale ten Karel Lamač!!! Nevím, jaké jsou názory na jeho herectví, ale tady je naprosto dokonalý!!!
C. a k. polní maršálek (1930)
Burianovy "uniformové" komedie mě nikdy moc nenadchly. Přijdou mi všechny takové podobné.
Metropolis (1927)
Vizionářský snímek, vysoce kvalitní jak po řemeslné, tak po myšlenkové stránce, ale, co si budeme nalhávat, prostě, kdyby byl zvukový..........(?)
Frigo na mašině (1926)
Neopakovatelná kreace Bustera Keatona. Prostě i nejzarytější odpůrci němého filmu (a je jich dost, bohužel), musí valit bulvy.
Ocelový oř (1924)
Jako oslavu Abrahama Lincolna to beru, jen to, že 90% Indiánů byli jen prohnilí padouši, mě trošku naštvalo. Některé komické postavičky nebo přehnaná mimika (která ale musí být jasná, vzhledem ke stáří snímku) se postaraly o zábavu. Ale ta délka, proboha!!!
Frigo dědicem (1922)
Ovšem nejgeniálnější je ona zápletka, díky níž se Frigo do svého "maléru" dostane! ;-)
Frigo na divadle (1921)
VYPADÁ TO, ŽE TEN CHLÁPEK KEATON TAM BUDE CELÉ PŘEDSTAVENÍ ;-)
Frigo ve člunu (1921)
Ta pravá sranda nastane, až Frigo vyjede na té lodi na vodu. Do té doby to tak dobré není.
Kid (1921)
Vzhledem k tomu, že jsem Kida viděl později, než většina zdejších "předních hodnotících," mohu zodpovědně prohlásit, že míra dojetí i smíchu je i po téměř sto letech dostatečná a film ve zlatém fondu světové kinematografie nadále zůstává. Tak co!