Recenze (62)
Křižovatky života (2013) (pořad)
Zastřelte už někdo toho kameramana!
Město zločinu (2009)
Velmi povedené. Jackie umí.
Zločinec (2008)
Shit kamera!!!!
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Dokonalé. Neznám lepší novodobý seriál.
Batman začíná (2005)
Docela dobrý film, i když více reálný, než komiksový. Sorry, Batman může být jen jeden ;-).
Ať jedí koláče (1999) (seriál)
..jste doufám stále nevinná? Ale madam, co si to o mě myslíte? Já nepoznám penis ani když si na něj sednu. :-D
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Na americký film nezvykle normální, úsměvné a celkově opravdu příjemné...
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
4* po prvním díle, příjemné překvapení, jsem zvědavý na další díly (naštěstí z toho autoři neudělali nekonečný seriál a do začátku jich natočili tak akorát - 15).
Manchurianský kandidát (2004)
Absolutně strašná kamera. Z toho neustálého zoomování a oddalování, díky němuž měl schizofreidní kameraman asi pocit že se budeme cítit jako že jsme součástí děje (leda tak po 12ti pivech), mě po pěti minutách bolely oči a film jsem tak ani nedokoukal...
Lovci dinosaurů (2005)
Časové vlny :-D:-D:-D.