Oblíbené seriály (9)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Tento seriál dává možnost prožívat do detailů opravdové příběhy, skutečných válečných hrdinů 2. světové války. Nad některými scénami se tají dech například okamžiky v bitvě u Bastogne, nalezení a osvobození koncentračního tábora, nalezení Orlího hnízda...ale nelze to tu vše vypisovat, všechny díly jsou skvostem. Proto bratrstvo neohrožených je můj nejoblíbenější válečný seriál. Takže všechna čest režii a perektnímu hereckému obsazení... mé hodnocení je 100% a opravdu si to tento vyjímečný válečný seriál zaslouží...
Ve jménu vlasti (2011)
Hledala jsem nějaký zajimavý seriál, narazila na Homeland, a od prvního dílu to doslova hltám. Silnou stránkou je zde příběh, ale i herectví. Clarie Danes, coby agentka CIA s maniodepresivní poruchou, která jediná věří, že je N. Brody terorista, ukázala jak realisticky dovede hrát. Role seržanta Nicholase Brodyho, který se vrací po osmi letech mučení v Iráku k rodině, a dokáže s nadhledem skrývat své teroristické druhé já, je rovněž skvěle zahrána. Damian Lewis, je snad narozený pro role "vojáků", a vždycky mu to sekne. Sympatická je mi i postava Saula. První řada 95%. Druhé řadě nelze naprosto nic vytknout, neustále jsem byla překvapená a nebyla snad ani jedna minuta, kdy by to nebylo napínavé, proto 100%. Jsem moc zvědavá na řadu 3. :)
Fargo (2014)
Z tohoto seriálku jsem opravdu nadšená, 10 dílu temné detektivky s prvky černého humoru. Velkým překvapením je pro mě herecký výkon Billy Bob Thorntona, jenž se svojí rolí psychopatického vraha dostává úplně jinam než doposud. S jeho temným smyslem pro humor, inteligencí a tím děsivým úsměvem se liší od stereotypních záporáků. Úchvatný je i vývoj postav, především Lestera, který se nechá ovlivnit a začne nepředvídatelně jednat. Sympatická mi byla moc postava policistky Molly. Doporučuji všem, příběh ze zimního období, který v létě schladí. 5*!
Živí mrtví (2010)
Hannibal (2013)
Malá Velká Británie (2003)
naprosto úžasný hlášky, u některých dílů se fakt válím smíchy po zemi, tohle není žádnej šit! EH EH EEEH...
Mr. Bean (1990)
Pro mě je tohle velká srdcovka, u které jsem strávila hodiny smíchu a zároveň vzpomínka na dětství.
Ztracený svět (1999)
Superman (1993)
až na ten hrozný dabing, superman byl láska mého dětství :)