Oblíbené filmy (10)
Sloní muž (1980)
Můj nejoblíbenější film. Více to nepotřebuje komentáře, které zde již navíc byly řečeny.
Mechanický pomeranč (1971)
Pravidla moštárny (1999)
Forrest Gump (1994)
Babí léto (2001)
Zelená míle (1999)
Záhada Blair Witch (1999)
Takový horor jako je tento jsem již dlouho neviděl a asi i dloho neuvidím. Mrazivá atmosféra po téměř celý film ale hlavně ten skvělý, skvostný a vynikající konec, který utuží pocit z celého filmu. Po 3. shlédnutí - Nejlepší horor, nebo spíše psychologický snímek všech dob, nemůžu jinak. Když už dopředu víte jak to s nimi dopadne,tak je celý film ještě mnohem náročnější na psychiku. Opravdu málem jsem to strachy nezvlád dokoukat.
Donnie Darko (2001)
Funny Games USA (2007)
Nebýt to trochu odlehčené tak se v depce snad utopíte. Wow, přesně můj šálek kávy i když možná až s příliš kofeinem bez špetky cukru.