Recenze (66)
Polibek upíra (1988)
"Nemáte tu něco levnějšího?" :D Nicolas Cage tu předvádí svůj životní výkon.
Evropa (1991)
"Nápoje? Převlékání postelí? ČIŠTĚNÍ BOT!!!" Jak se nám to pěkně zvrhlo na konci.. boží :D (btw. Barrovi v tomhle filmu potápění moc nešlo..hehe)
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Brečela jsem smíchy - aneb trapné akční scény, trapné dialogy a rádoby dokonalý trapný Tom Cruise (vážně ho nemusím) ..Ale bavila jsem se, v rámci možností. Takže za tři. Velice nenáročná oddychovka.
Magická hlubina (1988)
Hrozně milej film, všem hercům role perfektně sedne a jsou to sympaťáci (u Jeana-Marca Barra stačí už jen ten kukuč). --- "Máš jeho fotku?" "Ne tak docela." "Co to sakra je?" "Jeho tep." --- Ale ten závěr mě jako fakt naštval! :)
Leon (1994)
Nestalo se mi ani nepamatuju, abych u filmu uronila slzu dojetím.. tady jsem u závěru brečela jak želva, a to dokonce i po druhém shlédnutí, fakt mě to sebralo. Jean Reno roztomilej k sežrání, Natalie Portman mě hodně překvapila, na svůj věk byla opravdu perfektní a Gary Oldman jako třešnička na dortu, pro mě rozhodně jeden z nejlepších záporáků všech dob. Krásnej film.
Brutální Nikita (1990)
"Viktor. Čistič." - Ten to tam rozjel. Nejlepšííí! :D
Líbáš jako Bůh (2009)
Utrpení od začátku až do konce, nic vtipného na tom nebylo. Nevím, co jsem od toho čekala, ale tak šla jsem do kina pouze jako doprovod.. :D
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Bylo to tak blbé, až to bylo vtipné. Opravdu jsem se bavila, i když vidět znovu bych to asi nechtěla :)
Pomáda (1978)
Klasika neklasika, u tohoto vyloženě trpím. Jedna a to jen díky Travoltově chůzi :D :D
Scary Movie 2 (2001)
Snad bych tomu dala odpad, většina "vtipů" je naprosto trapných a ubohých, nicméně "slizoun s ručičkou" si tu hvězdičku zaslouží. Byl skutečně nechutný, ale pobavil. "A můžu se vás zeptat, je tady něco, co jste vy sám osobně nepřipravoval?"