Oblíbené seriály (10)
Sherlock (2010)
Dexter (2006)
Osudová láska Jany Eyrové (2006)
True Blood: Pravá krev (2008)
Byla jsem na tomhle seriálu skoro závislá. Škoda, že většina pasáží, kde Sookie zrovna s nikým nic nemá, je vlastně uplně nudná, protože je vyplněná nějakou pitomou slátaninou typu převtělené čarodějnice...