Recenze (346)
3-iron (2004)
Lehká elegance beze slov, místy se přistihnete, že máte zatajený dech, protože takový útok na vaše smysly a pocity, jaký Ki-duk Kim tady nabízí se nevidí každý den. V podstatě jednoduchý scénář rozehraný do tolika barev a poloh, že z toho vychází film, o kterém dlouho přemýšlíte a takových nikdy není dost.
Poslední plavky (2008)
Tak tohle je opravdu jen pro skalní fandy Čtvrtníčka, jelikož je mi (možná bohužel) tento bavič sympatický přidávám hvězdičku, jinak ale odpad:)
František je děvkař (2008)
Jako celek je to přesně 5/10, taková normální oddechovka. Jsou tam ovšem i momenty, které by ustály klidně i 7,5/10. Jedná se o momenty, kdy František přemýšlí o životě a hodnotí jej, dokresluje to i dobře zvolená hudba. Škoda, že takových momentů je ve filmu jako šafránu, spíš než komedie, mohlo to být na české poměru slušné drama...
Hoří, má panenko (1967)
Ano, přesně tak to funguje při venkovských slavnostech, dokonalé - 9,5/10.
Insomnie (2002)
Uvěřitelné výkony hlavních hrdinů, postupem filmu se nad ostatní herecky vytáhne hlavně Al Pacino, který výborně hraje únavu a nespavost. Konec je možná trochu předvídatelný, ale celkově 8/10.
Motýlek (1973)
Výborný film, 9/10