Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Myslím, že u tohoto filmu není třeba nějaké bezbřehé tlachání... Kdo viděl - zná; kdo neviděl - pozná.
Sbal prachy a vypadni (1998)
Skvěle vystavěný příběh, hromada vtipných hlášek a výborně poskládané obsazení, přičemž všemu vévodí geniální scénář právě Ritchieho - suma sumárum parádní záležitost, která nenudí. PS: vždy, když někde slyším Zorbu, začínají mi cukat koutky... :)
Poslední skaut (1991)
V životě jsem se u žádného akčního trháku tolik nenasmál.
Podfu(c)k (2000)
Těžko hledat slabé místo tam, kde není. Výborná záležitost, Boris Břitva je legenda. :)
Drž hubu! (2003)
Viděno x-krát a vždy se bavím jako napoprvé, kultovní záležitost... A dabing Štěpničky dokonce předčí samotný originál. "Co vám připomíná tato skvrna?" "Čistírnu."
Kmotr II (1974)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Clint, Eli Wallach a Lee Van Cleef v jednom filmu, podpoření géniem Leoneho, to nemohlo skončit jinak než famozní podívanou.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Cameronův trhák definitivně zajistil Arnoldovi nesmrtelnost.
Casino (1995)
Gentlemani (2019)
Nikdy bych nečekal, že Guy ještě někdy natočí film, který budu mít potřebu nacpat do topky.