Recenze (148)
Božská relikvie (1986)
Tak ten konec je ujetý i na Jackie Chana... :))
Hrabě Monte Christo (1954)
Hezké zpracování, Jean Marais charismatický jako vždy, ale bohužel jsem se u filmu docela nudil.
Lepší zítřek 2 (1987)
Víc akce než v jedničce a je to jednoznačně ku prospěchu věci, hlavně finální scéna se musí vidět!
Profesionální manželka (2010)
Pohodová žáležitost k odreagování, bohužel ale i přes docela nabitou sestavu herců nenabízí nic navíc. Na Catherine Deneuve se nicméně dobře kouká i v už docela požehnaném věku, všechna čest.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Viděno asi 20x a stejně se vždy rád podívám znovu, výkladní skříň československé tvorby.
Nebeské dny (1978)
Na jednu stranu je sice krásně vyobrazena krajina, ve které se děj odehrává, na stranu druhou ale výrazně pokulhává děj; mladý Gere nicméně vcelku potěšil.
Král Škorpión (2002)
Sice se jedná o těžce průměrné pokoukání, ale mám pro něj zvláštní slabost, jako odpočinková nic neřešící záležitost pro poklidný večer opravdu ideální.
Dva výtečníci (1977)
jeden z nejlepších filmů dvojky S+H, spousta slušných gagů a tradičně zábavných rvaček... a hlavně nemá chybu ústřední melodie!
Drž hubu! (2003)
Viděno x-krát a vždy se bavím jako napoprvé, kultovní záležitost... A dabing Štěpničky dokonce předčí samotný originál. "Co vám připomíná tato skvrna?" "Čistírnu."
Náhradník (1975)
Výborná komedie s Richardem v nejlepším formě a krásnou Jane Birkin, která s Pierrem směle drží krok, prvotřídní zábava zaručena.