Recenze (148)
Veronica Marsová (2014)
Nesympatická držka dosazená do naprosto nezajímavého, rutinního příběhu. Bohužel tentokrát se happy end nekonal a to jsem tomu slizákovi tolik fandil, aby se mu nakonec podařilo jí definitivně umlčet.
Trpaslík - Pondělí (2017) (epizoda)
Ten moment, když místní poloopice opět hledají u satiry 100% racionální chování protagonistů a absolutně smysluplný (takže ideálně nudně rutinní?) děj. Pevně věřím, že se tu ale určitě najde pár rozumných jedinců s kapkou zdravého nadhledu, co dokáží ocenit originalitu, která je u drtivé většiny "moderních" českých seriálů tabu.
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Překvapivě slušná parodie, velká škoda, že se Segalovi nepodařilo udržet slušně nastavenou laťku až do konce. Asi jediná role, kde Hathaway stojí za přetáhnutí jinak než pánví po hlavě.
Tři bratři (2014)
R.I.P. Svěrák a Svěrák
Opustit Las Vegas (1995)
Pretty woman podle skutečných událostí.
Dva machři mezi nebem a peklem (1972)
Podceněný kousek.
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Vzhledem ke zdejším komentářům místních škarohlídů jsem čekal hloupou troškovinu, místo očekávané trapnosti jsem nicméně dostal zábavnou, příjemnou jednohubku se slušným obsazením a dostatkem vtipných momentů.
Nájemní vrazi (1995)
Pro mě neuvěřitelné, že Banderas na výkony z Nájemných vrahů nebo třeba z Desperada prostě nijak nedokázal navázat, Murphy hadr.
Zločin v Polné (2016) (TV film)
První díl zajímavý, druhý jako by ztratil náboj, škoda.
Rallye smrti (2008)
Akce super, ale dialogy jak od Otíka.