Oblíbené filmy (10)
Rocky Balboa (2006)
Tak tento film mě chytil za srdce. Musel jsem si ho pustit 2x zasebou abych se nabažil toho zážitku a rozločil se s legendárním ROCKY Balboou. K filmu nenám žádné připomínky 100%
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Statečné srdce (1995)
Rambo: První krev (1982)
Lovci pokladů (2004)
Velice povedený film na motiv Indiana Jonese podle mě snad i lepší.Ani jednou jsem se v průběhu filmu nenudil neustále nějaká akce kterou doplňuje i zábavnou formou Justin Bartha. Jediné co mě tak trochu zklamalo bylo to že konec byl tak nějak ošizen.
Demolition Man (1993)
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Výborná komedie Kevina Smitha při které mám vždy šílený záchvat smíchu. Plno známích herců jde ke prospěchu filmu. Jedná se podle mě o jeden z nejpovedenějších filmů od Kevina S.. Kdo neviděl dělá velkou chybu.