Poslední recenze (78)
Sedm let v Tibetu (1997)
Zajímavé nakouknutí do jiné kultury...
Zodiac (2007)
Tento snímek je pomalu plynoucí, někdy skoro zbytečně natáhlý, ale co se mu nedá upřít je děsivá atmosféra, která na mě zapůsobila...Takže jen kvůli ní tak vysoké hodnocení, jinak lehce nadprůměrného filmu.
Podraz (1973)
Kvalitní, dobře zpracovaný film s výborným Newmanem...jen ta hudba mi teda lezla na nervy:-D