Recenze (78)
Sedm let v Tibetu (1997)
Zajímavé nakouknutí do jiné kultury...
Zodiac (2007)
Tento snímek je pomalu plynoucí, někdy skoro zbytečně natáhlý, ale co se mu nedá upřít je děsivá atmosféra, která na mě zapůsobila...Takže jen kvůli ní tak vysoké hodnocení, jinak lehce nadprůměrného filmu.
Podraz (1973)
Kvalitní, dobře zpracovaný film s výborným Newmanem...jen ta hudba mi teda lezla na nervy:-D
Bosé nohy v parku (1967)
Výborná komedie, u které jsem se opravdu pobavila:-) Skvělé hlášky a skvělé herecké výkony...
Lítám v tom (2009)
Nejsem si jistá svým hodnocením(3-4*), protože jsem od tohoto filmu čekala mnohem víc. I když scénář vypadá úchvatně a sympaťák Clooney není k zahození, celkově pro mě film vyplývá nějak šedivě...Asi jsem očekávala víc akce, ale ono přišlo spíše bloumání.
Alice Adamsová (1935)
Staré filmy mají v sobě určité kouzlo, kterému v průběhu podlehnu a až dodatečně si uvědomuju, že se jedná o průměrný film:-D Každopádně je tento film moc roztomilý:-)
Smlouva s ďáblem (2000)
Možná časem zvednu na 3*, ale zatím z filmu nadšená nejsem...Role ďáblice sice padla Elizabeth jako na míru ušitá, ale to je tak jediné, co stojí za zmínku...čekala jsem u takového nápadu něco víc a toho se mi nedostalo...naopak jsem se nudila a čekala na konec filmu...
Zakletý v čase (2009)
Tak na tento snímek jsem se vážně moc těšila už z traileru:-) Pravdou je, že prvních dvacet minut bylo pro mě zbytečně komplikovaných a zmatených, ale postupně jsem se do příběhu vžila a na konci došlo i ke slzám...opravdu krásné, silné, citlivé s výbornou ústřední dvojicí:-)
Dům z písku a mlhy (2003)
Drama jak má být...Jednoduchá zápletka, která se vyvine v citlivý a silný příběh, ve kterém nevíte na čí straně stát...Nicméně avšak přes přesvědčivé výkony, tento film se nestal tím, který bych brzy nevypustila z paměti, proto pouhé 3hvězdičky.
Všechny chtějí Papiho (2003)
Hvězdička za úvodní titulky:-D