Poslední recenze (27)
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Když hodnotím jenom pilot - tenhle seriál tím pro mě skončil. Nejprostší a nejklišovitější obsazení. Všichni mladí, krásní a buď mají IQ 190 a za sebou šest škol (což se musí naplno říct) nebo alespoň kariéra v FBI (taková podivná s neomezenými zdroji a pravomocemi). Celkové supermanství. Spletení nejrůznějších nesmyslů vydávajících se za těžkou vědu a míchání toho všeho s nějakým paranormílním pozadím. No a pak tu ještě máme supermocnou výzkumnou firmu dělající na hi-tech věcech, supertajnou organizaci specializovanou na záhady a celkové konspirační pozadí. Je to síla...
Duch boje (2008)
Si ze mě děláte srandu ne? Přečetl jsem si tady ty ódy, jak je holka dobrá, zkouknul to kvůli tomu a.....co je zajímavýho na tom jejim škádlení? Jinak se to nazvat nedá, věřil jsem jí tak každej pátej kop/úder. Zbytek byl jak z amatérskýho filmu, jak se ten pohyb na konci zpomalí, aby si kamarádi neublížili a pak se k tomu ve studiu dodá efektní zvukové třesknutí. No ale některý ty pády v závěru, to byla lahůdka jak ze starýho HK :) Příběh nehodnotim, kvůli tomu jsem si to nepustil.
Řím (2005) (seriál)
Všechny ostatní nekomediální seriály se můžou jít zahrabat. Pokud máte rádi historii dvojnásob, a jestli konkrétně i tuhle dobu, tak desetinásobně. Historické nepřesnosti mi jsou tentokrát (zcela výjimečně) úplně u pr..... , protože atmosféra s tisíci drobných detailů všechno víc než vynahradí. A ti herci!!! Ciaran Hinds ztvárnil Caesara takovým stylem, že už nikdy nechci vidět jiného, a když se řekne Gaius Julius, představím si jeho tvář.