Recenze (663)
Podivné dědictví (1972)
Vzpomínám si, jak se mi ten film hrozně líbil, když jsem byl ještě malý spratek a ted jsem ho viděl po tolika letech a co čert nechtěl ... furt je to stejně parádní. Terence Hill jako dokonalý anglický baron je prostě mistrný, humor je suchý a nenucený a místy opravdu famózní. Naštěstí jsem ho sehnal s puvodním českým dabingem, za to předabovávání filmů by někdo zasloužil bičem do rozkroku.
12 podmínek k dědictví (2006)
Celkem sympatický filmek, člověk od toho nic zvláštního nečeká a přesně to taky dostane, takže žádné zklamání ani nadšení. Dobrá je hlavně první půlka, pak už se to zvrhává v takový klasický americký patetický doják.
Česká soda (1998)
Seriál měl tu a tam světlé okamžiky alespoň k pousmání .... toto už je holé zoufalství v nejčistší podobě. Politické vtipy, což je sama o sobě největší ubohost, v té nejubožejší podobě. Prostě výtěr z žumpy, čemuž dokonale odpovídají i obsazené ksichty typu čtvrtníčka, šteindlera, žilkové nebo zavřela, ti si ani nezaslouží příjmení s velkým písmenem... dokonalí kokoti předvádějící dokonale kokotskou pseudošou. Fekál první třídy...
Otesánek (2000)
Po první minutě jsem si pomyslel "fuj, to bude ale sračka" a zbytek předčil má očekávání tisíckrát. Viděl jsem to s ruským simultánním dabingem a ten byl na tom všem to jediné zajímavé, a to je fakt smutné. Češi by měli mít zakázané točit filmy, protože co dílo, to tak neskutečný trapný opruz, že horší už to být ani nemůže (samozřejmě mluvím o posledních cca 5 až 10 letech)....
Rec 2 (2009)
Co to vlastně bylo, komedie nebo nějaká parodie? Pozor, aha, to měl být horor... ale větší strach jde i z Robbieho Rottena terorizujícího Lazy Town než z těch legračních zombíků nebo co to bylo a ta banda pošustů, co se tam motá po baráku tomu taky nasazuje korunu. Jenom proto, že podporuji evropskou tvorbu, tak nedám odpad.
Noc v Roxbury (1998)
Devadesátá léta byla dekádou zvláštní infantilnosti, naivity a optimismu a tato brilantní parodie ukazuje to nejlepší z této nádherné doby, která zůstane navždy v mém srdci stejně jako film samotný. Scénář i hercké výkony jsou prostě vycizelované k dokonalosti - co věta, to perla, co výraz, to tisíc slov... pro někoho brak, pro mě zhmotněná genialita... "Co je to za hnus?" "Skvělej koktejl, srovná mi inzulín a hormony a dosáhnu fyzického vrcholu" "Barbaro, přines kameru, Doug dosáhne vrcholu!"
Barbar Conan (1982)
Člověk musí dlouho váhat, co říct o filmu, který hrál v jeho životě tak významnou roli... film Conan dosahuje takřka mytologických rozměrů...a mýtus považuju za nejvyšší formu příběhu vůbec. Dílo nadupané archetypy, prodchnuté fatalismem a prostou leč nezměrně silnou pohanskou filozofií kultury hanby. Díky Conanovi prostě vím, co je v životě nejlepší (a není to otevřená step, pádící kůň ani sokol na předloktí).
Tak fajn (2012)
Ale nebylo to špatné. Sice to nemělo žádný děj a bylo to amatérské jak hajzl, ale pěkné ženské, letní pohodička u moře, trošku mě tam sraly ty ohavné cajdáky co se vždycky na plné koule pustily a nebylo nic jiného slyšet a palonder je tu a tam trošku na přes držku, ale labudovci (mladý moc hereckého talentu teda nezdědil, ale je to takový sympatický šotek) a žilecká to zachranují, aj sranda to místy byla. No objektivně je to tak na jednu nebo dvě hvězdy, ale na protest dám čtyři - nechápu totiž, co některé místní jedince na tomhle naprosto nevinném díle tak strašně uráží (ačkoli mě napadá, že pokud na tom někdo byl v kině a dal za to peníze, tak je to docela pochopitelné).
Rychlý prachy (1998) (pořad)
Současné rychlé prachy jsou podstatně lepší...
Staré báje vikingů (2003)
Filmů o slovanském dávnověku je jako šafránu a tenhle je navíc výborný. Slušná výprava, parádní kostýmy a exteriéry, skvělé obsazení. Bavilo mě to, i když jsem se na to musel dívat v polštině, kterou zas tak plyně neumím.