Recenze (60)
Wanted (2008)
Působivé efekty... James a Angelina si svoje role odehráli bravurně. Ale nejvíc mě pobavilo pendolíno v dolomitech, nebo co to bylo za kopce
Hancock (2008)
správná komedie, sice pro mladší ročníky, ale já se nenudil :-)
Kopačky (2008)
Neskutečně debilní, ale dlouho jsem se u filmu nesmál od začátku do konce. Infant Sorrow - Inside of you
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Krvavé, brutální, působivé... Předchozí Rambové se za tenhle opravdu stydět nemusí, Sylvestr i v letech stále namakanej, postava je celkově vyzrálejší, bude pokračování?
Transformers (2007)
Tenhle film bych zařadil mezi nejlepší snímky roku 2007... Výborná akční podívaná, skvělí herci, milostná zápletka a děj plynule běží, navíc hudba od linkinů... tohle prostě musí mít ode mě 5*
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Naprosto delikátní bojové scény, grafika dost slušná :-) zápory: fantasmagorické postavy Xerxovy armády... škoda, že na konci nebylo filmově zobrazena, alespon krátce, ta poslední bitva
Království nebeské (2005)
Jestli se něco vyrovná Statečnému srdci, nebo Gladiátorovi, co se týče historických velkofilmů, tak právě tohle! Orlando Bloom nepůsobil tak přihlouplým dojmem, jak je u něj normální a i to přispělo k celkovému dobrému dojmu, alespon mého dojmu... jen tak dál!
Sejmi je všechny (2007)
nehorázná blbost, ale Clive je fakt užasnej... Taková trošinku kopie ramba, která neurazí, a občas se u toho člověk zasměje, shrnul bych to bang, bang a mrkev :-D
Statečné srdce (1995)
Nejlepší film, co jsem kdy viděl! Historické drama s příběhem, výbornými herci a mnoha krvavými řežbami... Mel Gibson pracuje s pojmy, které tu mnoho z vás píše - láska, čest, zrada, přátelství, pomsta, svoboda - a daří se mu to opravdu skvěle... Jestli někdy zhlédnout historický velkofilm, pak právě tento!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
přišlo mi, že hlavní role byla dělaná na míru Tomu Hanksovi, ale Tim Robbins se s ní popral dobře -) 5*