Recenze (60)
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Indy opět nezklamal, sice to občas působilo vtipně, jak se starej děda pere s bandou chlapů, ale i tak výborný... Ve filmu si zahrál i Shia LeBoeuf Indyho syna... Kdo ví, třeba jsme viděli nástupce slavného Indiany Jonese
Sám doma 3 (1997)
v době vzniku tadytoho filmu mi bylo 7 let v tu dobu to byl nejsuprovější film pro mě, dneska se na to samozřejmě dívám jinak, ale i přesto dávám 2*
Panic je nanic (2006)
filmový odpad nejvyššího kalibru... Hvězdička pro šárku
Hranice smrti (2007)
při poslední půlhodince jsem začínal chytat hrozný záchvaty smíchu... absolutně to nebylo strašidelný, žádná lekačka, jen hektolitry krve a skoro mrtvá ženská, která už ani pomalu nedejchá, ale pořád má sílu zabít pár lidí, fakt komedie tohle :-D v kině rozdávali blicí pytlíky k tomuhle filmu, ale nevim, jestli kvuli krvi, nebo kvalitě filmu
Záhada Blair Witch (1999)
opravdu strašidelnej film... nebylo mi nejlíp, jak se začali po jednom ztrácet a zjištovali, že chodí dokola a bouda na konci...
Na pokraji smrti (2002)
Vcelku slušnej akční film, akce bylo dost a prostředí Alcatrazu tomu pomáhá, jen ten děj a herecký výkony poněkud drhnou
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
za takovýhle věci bych tu ženskou asi fakt nechal... mělo to něco do sebe, konec slabší a zbytečně moc nataženej. 65%
Oko bere (2008)
zajímavej pohled do zákulisí karet, určitě to nebyla ztráta času. Kevin Spacey opět vynikající
27 šatů (2008)
Klasická romantická komedie pro ženy, ale ani chlapi se u toho neunudí k smrti
Oko dravce (2008)
super akční film, vcelku slušný herci, jen ten děj, ouha. Ale ty semafory a jeřáb, co osvobodí hlavního hrdinu z věznění, to nemělo chybu