Recenze (97)
Jako štvaná zvěř (1975)
Fajn prostředí, nevyužitý potenciál.
Případ Kim Bok-Nam (2010)
Slabota, podtrhl bych komentář uživatele LihO. Místy až komediální vyznění filmu také rozhodně nepřidalo.
Temný případ (2014) (seriál)
Slušný hype, jen co je pravda :)
Na jídle záleží (2008)
Fanatická propaganda.
Peter Gabriel: Growing Up Live (2003) (koncert)
Takhle má vypadat hudební DVD. Skvělý zvuk, skvělý obraz, skvělá hudba. Těžko si představit, že by se z toho dalo vytěžit ještě něco víc.
Norské dřevo (2010)
Kdo četl knihu, bude dost zklamán, kdo ji nečetl, film moc nepochopí. Ztráta času.
Návrat sedmi statečných (1966)
Zbytečné pokračování. 50%
Na sever od slunce (2012)
Pěkné obrázky, činnost obou týpků určitě chvályhodná, málokdo má koule na to něco podobného udělat, ale.... jako dokument mě to nijak nezasáhlo.
Hledá se prezident (2013)
Podtrhuji komentář uživatele johnn333 - "Je smutný, když musí nejzajímavější moment celýho filmu obstarat konkurence, totiž Klusák, který dokázal jít do konfrontace se Šloufem v Tophotelu."
Zkažená mládež (2007)
overrated