Recenze (68)
40 let panic (2005)
Uletená a zábavná vec, postavená na dialógoch obyčajných ľudí...Steve ma prekvapil a vynikajúco som sa bavil na jeho kolegoch s práce...zaslúžené 4*.....
Edith Piaf (2007)
Vynikajúca biografia, ktorá sa nevyhýba speváčkynim démonom...skvelá Marion, až som ju nespoznal. A jej najväčšia nočná mora zobrazená tesne pred záverečnou piesňou Non je ne regrette rien...ten film je super.
Forrest Gump (1994)
Život je ako Forrest Gump...nikdy nevieš čím prekvapí...Dosť odlišné od knihy a hlavne škoda, že producenti sa pripravili o možnosť druhej časti. Je úžasné ako Hanks dokázal z knižného burana spraviť láskavého a hlavne uveriteľného hrdinu...WAWAW a klobúk dole
Tajemná řeka (2003)
Režia ako z velkej knihy, herci úžasní, hudba podmanivá, ale aj tak tomu niečo chýba. Záver neprekvapil ale mierne zarmútil. Je citit že Eastwood vie čo chce,ale v tomto filme ako keby len zahrieval kameru pre další oskarový film-Million dollar baby...aj tak jedno z lepších diel daneho oskaroveho roku...
Armageddon (1998)
Hlúposť nafúknutá do takých rozmerov, s takými hercami a v takej produkcii, až je radosť na to pozerať...
Americký gangster (2007)
Mafiánsky film ako ma byť...celý film Scott šetril násilím a potom v jedinej scéne nám všetko vynahradil. Skvelé obsadenie a to že vzájomnú konfrontáciu hlavných postáv si režisér nechal až na koniec svedčí o jeho majstrovstve. 2 príbehy v jednom.
Nesmiřitelní (1992)
Spolu s Tancom s vlkmy najlepší tzv. antiwestern. Žiadne preslnené zábery a frajeri na koňoch, ale skutočné postavy v skutočnom svete. Všetko šľape ako má, a výčitky v Eastwoodovej tváre sú skvele zahraté. Najlepší Eastwoodov film, ako režiséra.
Absolutní moc (1997)
Film, ktorý som videl asi 20 krát a stále sa mi moc páči. Gene s Eastwoodom to síce naplno predviedli v Neúplatných, ale aj tu si príjemne sekundujú aj ked nemajú spoločnú scénu. Námet nič prevratné, ale Eastwoodova postava je aj tak čertovsky sympatická.
Kmotr (1972)
Majstrovský mafiánsky kúsok. Scenár okopírovaný z knihy a predsa každým záberom si získava diváka. Zúčastnili sa moji obľúbený herci a myslím že druhý diel nepreskočil v kvalite jednotku...nie len pre mňa kultová záležitosť.
Kmotr II (1974)
Rozdelenie filmu na 2 dejové línie bolo šikovné. Pre mňa trocha slabšie ako 1, ale aj tak vynikajúce. Pacino konečne neberá dospelé rysy a De Niro svojou rečou dokonale imituje Branda z prvej časti...odporúčam pozrieť v origináli.